اخبار خودرواخبار روز

جدید ترین اخبار قیمت خودرو امروز ۷ دی ۱۴۰۲/ ارزان‌ترین‌ خودروها نیز تا ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند!/جزئیات

تجارت نیوز نوشت :  امروز، پنج‌شنبه 7 دی 1402 قیمت خودرو باز هم رو به افزایش است. ، خودروهای وارداتی نیز پس از وقفه چند روزه به رالی صعودی خودروهای داخلی و مونتاژی پیوستند و کلیت بازار با افزایش قیمت نسبی همراه شده است.

قیمت خودرو امروز پنجشنبه هفتم دی 1402 روند چند روز گذشته را دنبال می کند و همچنان با افزایش همراه است. امروز چهارمین روز متوالی است که افزایش قیمت خودرو ادامه دارد و در صورت تکرار روند فعلی در هفته آینده، احتمال بازگشت رفتارهای هیجانی در بازار خودرو افزایش می یابد.

مقیاس پیشنهادات خودرو سازندگان داخلی خودرو بسته به روند انجام تعهدات تغییر قابل توجهی نمی کند. اما بازار شب عید می تواند تقاضا را افزایش دهد که باعث افزایش تقاضا می شود و یکی از عوامل رشد قیمت فعلی است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی مخصوصا انواع کوییک و محصولات سایپا نسبت به روز گذشته چندین میلیون تومان افزایش داشته است.

قیمت خودرو امروز ۷ دی ۱۴۰۲/ ارزان‌ترین‌ها هم تا ۱۵ میلیون تومان گران شدند

کوییک اتومات R یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی گیربکس اتوماتیک داخلی است که در دو روز گذشته با جهش از 15 میلیون تومان به 470 میلیون تومان سه میلیون تومان ارزان شد.

شاهین جی سدان لوکس سایپا است که در ماه های اخیر بین 580 تا 590 میلیون تومان در نوسان بوده است. این خودرو اخیرا 10 میلیون تومان گران شد و امروز نیز همان افزایش قیمت 10 میلیون تومانی را تکرار کرده و 610 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

سمند سورن پلاس بنزین یکی از سدان های پرطرفدار بازار است که با 10 میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به نرخ 630 میلیون تومان رسید.

پژو با موتور XU7P یکی از سدان های نسبتا جدید یا بهینه شده، ایران خودرو 10 میلیون تومان گران شده و 555 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

علاوه بر قیمت خودروهای مونتاژی، قیمت خودروهای وارداتی نیز از ابتدای روز تغییر کرده است.

جک J4 یکی از ارزان ترین محصولات مونتاژی بازار است که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان گران شده و با قیمت 760 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت ماشین امروز 7 دی 1402/ ارزان ترین ها تا 15 میلیون تومان گران شدند

کی‌ام‌سی T8  یکی از محبوب ترین پیکاپ های مونتاژی در بازار است که مانند اکثر خودروها با افزایش قیمت روبه رو است. این خودرو 20 میلیون تومان گران شده و با قیمت یک میلیارد و 380 میلیون تومان به فروش می رسد.

هایما 8S کراس‌اوور تازه وارد ایران خودرو نیز حدود پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شده و یک میلیارد و 670 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فونیکس تیگو 7 پرو کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو با 30 میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به کانال یک میلیارد و 760 میلیون تومان رسید.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

افزایش قیمت خودرو در دو هفته اخیر بارها گزارش شده است. با توجه به عدم تغییر نرخ دلار در این دو هفته، عرضه خودرو نیز کاهش چشمگیری نداشته و واردات خودرو روز به روز آسان تر می شود، احتمالا در هفته آینده تغییرات عمده ای در قیمت خودرو رخ نخواهد داد. . البته افزایش تقاضا به دلیل بازار شب عید یکی دیگر از پارامترهای مهم است که باید در نظر گرفته شود.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا