قیمت طلا دوباره افزایش یافت/قیمت جدید طلا امروز 20 است مرداد 1403

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، بر اساس گزارش رویترز، گزارش اشتغال بهتر از حد انتظار در آمریکا، احتمال کاهش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو در آمریکا در ماه آینده را مورد توجه قرار داده و منجر شده است. افزایش قیمت دلار و کاهش قیمت طلا.

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد کاهش به 2653 دلار و 60 سنت رسید. قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک با 0.43 کاهش به 2667 دلار و 80 سنت رسید.

رشد شغلی ایالات متحده در ماه سپتامبر شتاب گرفت و نرخ بیکاری به 4.1 درصد کاهش یافت. به این ترتیب فشار بر فدرال رزرو برای کاهش 50 واحدی نرخ بهره در جلسات ششم و هفتم ماه نوامبر برداشته شد.

ارزش دلار به بالاترین سطح خود در 7 هفته اخیر رسیده است و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای جهان گرانتر کرده است.
معامله گرانی که قبل از انتشار داده های شغلی در ایالات متحده، 28 درصد احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره را داشتند، اکنون این احتمال را به صفر رسانده اند.

درگیری در خاورمیانه با حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد. طلا همیشه در زمان ناآرامی های سیاسی پناهگاه امنی بوده و در محیطی با نرخ بهره پایین رشد می کند.

تحلیلگران انتظار دارند در صورت تشدید درگیری ها در منطقه، قیمت طلا به راحتی از 2700 دلار فراتر رود.

در میان سایر فلزات گرانبها، نقره با 0.22 درصد کاهش به 32.39 سنت آمریکا و پلاتین با 0.32 درصد کاهش به 992.55 سنت آمریکا رسید.
انتهای پیام/

۱۲۳۲۲۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما