اخبار روز

قیمت سیمان دو برابر شد/ قیمت هر کیسه سیمان چقدر است؟


به گزارش مانیبان، فرشید پورحاجت اظهار کرد: دوبرابر شدن قیمت سیمان و رسیدن به هر کیسه 170 هزار تومان موقتی است و تاثیر چندانی در بازار مسکن نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد روند صعودی قیمت مسکن هستیم، گفت: به دلیل تعطیلی کارخانه های سیمان و سایر مصالح ساختمانی از ابتدای تابستان همزمان شاهد افزایش قیمت سیمان و فولاد هستیم. . مانند نوسانات برق که خود باعث ایجاد مشکل می شود.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن با بیان اینکه قیمت سیمان به دلیل قطعی برق کارخانه ها دو برابر شده است، گفت: کمبود سیمان باعث تعطیلی کارگاه های تولید مسکن شده است.

پورحاجت تصریح کرد: برنامه های مربوط به پایداری شبکه برق کشور منجر به تعطیلی کارخانه های سیمان شده و این وضعیت باعث ایجاد اختلال در روند توزیع سیمان شده است.

وی افزود: طی هفته گذشته سیمان دیگر در بازار وجود ندارد و کمبود سیمان عاملی برای تعطیلی کارگاه های تولید مسکن کشور شده است که البته این افزایش قیمت سیمان موقتی و تاثیر آن بر این بازار است. . موقتی است.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان تصریح کرد: در حال حاضر در بازار هر کیسه سیمان بین 160 تا 170 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد در حالی که سه هفته پیش هر کیسه سیمان با قیمت 80 تا 90 هزار تومان توزیع می شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا