اخبار روز

قیمت سیب زمینی اعلام شد.


به گزارش مانیبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسداله کارگر اظهار داشت: با خرید سیب زمینی مازاد از کشاورزان بازار به تعادل رسیده است.

وی گفت: با توجه به شرایط مساعد برای تولید و عرضه انبوه میوه های جوان، بازار به تعادل رسیده است.

وی قیمت فعلی هر کیلو زردآلو را 20 تا 150 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو هلو 25 تا 80 هزار تومان، توت فرنگی 40 تا 150 هزار تومان، شاه توت سفید 50 تا 60 هزار تومان است. گوجه سبز از 30 تا 150 هزار تومان، گیلاس از 140 تا 250 هزار تومان، هندوانه از 7 تا 16 هزار تومان، خربزه از 17 تا 35 هزار تومان، خربزه از 7 تا 22 هزار تومان و خربزه از 7 تومان. به 22 هزار تومان.

کارگر ادامه داد: آمارها نشان می دهد که قیمت میوه های جوان به دلیل عرضه فراوان بین 15 تا 20 درصد کاهش یافته است و پیش بینی می شود با افزایش تنوع و عرضه، قیمت آن همچنان کاهش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران با بیان اینکه موجودی سیب و پرتقال مانده در سردخانه ها رو به اتمام است، افزود: هم اکنون پرتقال تازه کوبیده شمال و جنوب با نرخ 35 تا 50 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. .

وی قیمت فعلی هر کیلو سیب زمینی در میدان را بسته به کیفیت 10 تا 12 هزار تومان اعلام کرد و گفت: با خرید حمایتی بازار سیب زمینی به تعادل رسیده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا