اخبار روز

قیمت سکه رکورد شکوند!/ خرید و فروش سکه در کانال قیمتی 29 میلیون تومان!

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، با توجه به شرایط فعلی، برخی از معامله‌گران بازار سکه، معتقدند که پایداری قیمت دلار بالای مرز ۵۰ هزار تومان باعث شده است که قیمت سکه در مرز ۲۹ میلیون تومان باقی بماند و در برابر از دست دادن کانال ۲۹ مقاومت نشان دهد.

در معاملات پشت خطی دیشب، قیمت سکه امامی نیز در همین محدوده به فروش رسیده است.

اما گروهی دیگر می گویند دلار در روزهای اخیر نتوانسته بالای 50 هزار تومان تثبیت شود و حتی در معاملات دیروز به کانال 49 هزار تومان بازگشت.

به گفته این افراد، در شرایط فعلی در صورت از دست دادن سیگنال حمایتی دلار توسط معامله گران سکه، احتمال بازگشت به کانال 28 میلیون تومانی وجود دارد.

در عین حال، برخی دیگر از معامله‌گران باور دارند که بازار سکه در حال طی کردن یک روند ملایم است و افت و خیز قابل توجهی نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد بازار در انتظار نتایج یک نشست مهم است. طبق خبرهای منتشر شده، نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص ایران، در تاریخ ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

در حال حاضر ارزش واقعی هر قطعه سکه امامی 22 میلیون و 746 هزار تومان است و حباب سکه نسبت به دیروز یک درصد کاهش داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا