اخبار خودرو

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز با افزایش اعلام شد – تیر 1403

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز با افزایش اعلام شد - تیر 1403

با توجه به تماس های پرداخت جدید با مشتریان، قیمت سورن پلاس دوگانه سوز اصلاح و قیمت آن افزایش یافت.

SurenPlus ترکیبی یکی یکی از خودروهایی است که بسیاری از مشتریان را در صف منتظر گذاشته و ایران خودرو نیز در تحویل سورن پلاس دوگانه سوز با تاخیر مواجه شده است. با این حال ایران خودرو اعلام کرده است که تمامی کسانی که این خودرو را سفارش داده اند به زودی آن را تحویل خواهند گرفت.

اما با توجه به فراخوان های پرداخت جدید برای مشتریان سامانه یکپارچه، مشخص شد که قیمت سورن پلاس دوگانه سوز تغییر و قیمت آن افزایش یافته است. باید بدانید که قیمت سورن پلاس دوگانه سوز قبل از … تومان بوده و طبق بخشنامه های ابلاغی قیمت جدید سورن پلاس دوگانه سوز 500,302,800 تومان است. در زیر به طور مختصر به مشخصات و ویژگی های سورن پلاس دوگانه سوز می پردازیم.

مشخصات فنی سورن پلاس دوگانه سوز

به طور کلی سورن پلاس نسخه بهبود یافته سورن است که بر پایه پلت فرم سمند تولید و توسعه یافته و عرضه آن از سال 1401 آغاز شده است.موتور دوگانه سوز سورن پلاس از همان موتور دوگانه سوز EF7 استفاده می کند که در این در واقع یک موتور 1.7 لیتری تنفس طبیعی است که می تواند 113 تولید کند رزومه قدرت و 153 نیوتن متر گشتاور این قدرت آهسته و تولید شده را از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته تولید می کند. کتابچه راهنمای انتقال به چرخ های جلو حداکثر سرعت سورن پلاس دوگانه سوز 190 کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوخت این خودرو 7.5 لیتر است. همچنین شایان ذکر است که این خودرو می تواند شتاب 0 تا 100 را در حدود 13 ثانیه طی کند.

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز با افزایش اعلام شد: تیر 1403
قیمت سورن پلاس دوگانه سوز با افزایش اعلام شد - تیر 1403

شانس

البته با توجه به داخلی بودن این خودرو یا با توجه به بازه قیمتی نمی توان انتظار آپشن ها و امکانات فوق العاده ای از آن داشت. اما امکاناتی مانند; سنسور دنده عقب، چراغ روشنایی در روز، چراغ عقب، دکمه های کنترل روی فرمان، کامپیوتر سفر، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، صندلی برقی راننده 6 حالته و صندلی سرنشین جلو 4 حالته، ایزوفیکس، آینه های بغل تاشو برقی، برقی تنظیم جانبی آینه و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو به چشم می خورد.

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز با افزایش اعلام شد: تیر 1403
قیمت سورن پلاس دوگانه سوز با افزایش اعلام شد - تیر 1403

در زیر می توانید تست و بررسی Suren Plus XU7P را مشاهده کنید:

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا