اخبار خودرو

قیمت رسمی ری را اعلام شد

قیمت رسمی ری را اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رسمی ری را اعلام کرد. این شرکت خودروسازی قصد دارد به زودی اولین کراس اوور ملی را روانه بازار کند.

به گزارش آخرین پایگاه خبری، گروه صنعتی ایران خودرو طی نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت را تایید کرد. اشعه اعلام شد با توجه به اینکه ایران خودرو یک شرکت بورسی است، باید اطلاعات جدید قیمت و تغییرات قیمت را به سهامداران خود اعلام کند. به همین دلیل قیمت رسمی ری به این صورت اعلام می شود.

قیمت رسمی ری اعلام شد.
قیمت رسمی ری را اعلام شد

ایران خودرو قیمت رسمی و مصوب ریرا را 975 میلیون و 803 هزار و 762 تومان اعلام کرده است. این قیمت قیمت مصوب خودرو در کارخانه است و به این عدد هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، عوارض، بیمه و … اضافه می شود. بنابراین می توان گفت قیمت نهایی ری با احتساب هزینه های جاری حدود 1.1 میلیارد تومان تا 1.17 میلیارد تومان خواهد بود.

نام ماشین قیمت رسمی درب کارخانه (تومان). قیمت تخمینی با مالیات، عوارض و غیره (گیرندگان)
اشعه 975,803,762 1,102,000,000 تا 1,170,000,000

ویدیوی معرفی ری.

این کراس اوور مجهز به موتور 1.65 لیتری است. توربوشارژر با فناوری Dual VVTI یا EFP است که قرار است در سایر محصولات ایران خودرو مانند نسخه دنا یوانان یا تارا قرار گیرد. این موتور توانایی رسیدن به حداکثر توان 160 را دارد رزومه و گشتاور قدرت نهایی 240 نیوتن متر است و نیروی تولید شده از طریق یک جعبه دنده شش سرعته منتقل می شود. AT اتوماتیک ساخت شرکت DAE به چرخ های جلو منتقل شده است.

گرمکن صندلی های جلو، 4 ایربگ، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، اهرم دنده پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، تعویض قدرت اهرمی، نگه داشتن خودکار، حالت شش حالته صندلی برقی راننده، صندلی برقی دو حالته و صندلی دانشجویی دو حالته دستی، سنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، شارژر بی سیم، سقف کشویی برقی، روشنایی داخلی و غیره. می توانید پایه ری را ببینید.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا