اخبار روز

قیمت دینار عراق امروز 26 است مرداد 1403/ اعلام اطلاعات جدید فروش


به گزارش مانیبان، شعب بانک های کشیک منتخب برای فروش ارز اربعین امروز جمعه 5 مرداد ماه سال جاری دایر بوده و به زائران خدمات فروش ارز ارائه می کنند.

مهر وی نوشت: طبق هماهنگی های انجام شده بانک مرکزی با بانک های منتخب برای فروش ارز اربعین، علاوه بر افزایش ساعت کاری در روزهای آتی، امروز جمعه 5 مرداد ماه سال جاری شعب بانک های شاسیک به منظور فروش ارز اربعین اقدام خواهند کرد. باز باشد و خدمات فروش ارز به زائران ارائه دهد.

ارز اربعین در مجموع در بیش از 3200 شعبه و باجه منتخب هفت بانک ملی، پست بانک، سپه، ملت، تجارت، صادرات و پارسیان در تمامی نقاط شهری و روستایی از روز یکشنبه 18 مهرماه جاری به بازار عرضه شد. مرداد در پایان روز سوم شهریور 1403 ارائه شده است.

همچنین برخی بانک های عملیاتی امکان فروش غیرحضوری ارز اربعین را فراهم کرده اند.

زائران اربعین پس از ثبت نام در سامانه سماح می توانند 200 هزار دینار ارز اربعین را با نرخ مبادله ای مرکز مبادلات 7 بانک عملیاتی دریافت کنند. قیمت یکصد دینار عراق امروز در صرافی 36714 ریال است. زائران اربعین برای خرید 200 هزار دینار باید حدود 7 میلیون و 350 هزار تومان بپردازند.

مدارک مورد نیاز برای خرید سکه زیارت اربعین کارت ملی و شناسنامه می باشد (برای زائران بین 5 تا 15 سال به جای کارت ملی باید اصل شناسنامه ارائه شود). کارت بانکی؛ شماره تلفن (سیم کارت باید به نام متقاضی باشد)؛ خانوارهایی که قصد سفر به کربلای معلی را دارند می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و اعضای خانواده خود برای خرید ارز اربعین به شعب بانک ها مراجعه کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا