اخبار روز

قیمت دلار و درهم را در بازار فریز کنید


به گزارش پی ام آپ به نقل از اختازانیوز، قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه چهارم. مهر در تهران نوسان محدودی را به ثبت رساند. به گفته دلالان، هر برگ اسکناس آمریکا ظهر امروز در بازار فردوسی حدود 49 هزار و 350 تومان فروخته شد.

از سوی دیگر نرخ دلار در هرات نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت ماند و در حدود 49 هزار و 350 تومان فروخته شد. قیمت درهم در بازار چند روز متوالی در محدوده 13590 تومان قرار گرفت.

معاملات دلاری تهران در کانال 49 هزار تومانی حبس می شود، پس از تبادل زندانیان ایران و آمریکا، هیچ خبر مثبت جدیدی از سفر تیم رئیس جمهور به نیویورک منتشر نشده است. اما در شمارش معکوس برای تاریخ انقضا، معامله گران منتظر اخبار دقیق و کامل تری هستند که تکلیف بازار ارز را روشن کند.

امروز یک ادعای جدید در میان اپراتورهای دلاری در حال انتشار بود. رسانه امواج به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مجوز مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا صادر شده و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا و علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه را دریافت کرده‌اند. قرار است در هفته های آینده به عمان سفر کند. با برت مک بوک، هماهنگ کننده خاورمیانه و شمال آفریقا کاخ سفید آشنا شوید.

در بازار رسمی قیمت دلار امروز سه شنبه چهارم است مهر 1402 در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران نسبت به روز گذشته بدون تغییر در سطح 41 هزار و 181 تومان باقی ماند.

همچنین قیمت یورو نیز مانند دلار بدون تغییر نسبت به روز گذشته در سطح 43 هزار و 855 تومان باقی ماند.

از این حیث قیمت درهم امارات 11 هزار و 213 تومان است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است. نرخ های ارسال حواله دلاری، حواله یورویی و حواله درهم در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 437 تومان، 39 هزار و 868 تومان و 10 هزار و 144 تومان درج شده است.

همزمان با بازار دلار، طلا نیز امروز کاهش یافت. هر گرم طلای 18 عیار نیز با 0.65 درصد کاهش به 2 میلیون و 306 هزار و 500 (دو میلیون و سیصد و شش هزار و پانصد) تومان رسید.

همچنین امروز قیمت سکه امامی با 100 هزار تومان کاهش به 27 میلیون و 500 هزار تومان رسید. بررسی ها نشان می دهد در حال حاضر هم قیمت سکه امامی و هم قیمت دلار به منطقه حساس حمایتی بازگشته است و در صورت کاهش قیمت ممکن است شیب نزولی قیمت سکه تندتر شود.

کارشناسان فنی محدوده 27 میلیون و 500 هزار تومان را حد روانی قیمت ارز می دانند. آنها پیش از این اعلام کرده بودند که یکی از شروط کاهش قیمت ارز، خروج ارز از مرز مذکور است. به گفته آنها اگر امروز ارز این حمایت را از دست بدهد، احتمال افت تدریجی قیمت داخلی تا سطح 27 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا