اخبار روز

قیمت دلار حدود 2000 تومان است. کف قیمت دلار چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، عوامل مختلف سیاسی و اقتصادی بر کاهش قیمت دلار تاثیرگذار است تیر ماه موثر بود. به نظر می رسد ریسک های سیاسی از بازار دور شده و بانک مرکزی با مساعد دانستن شرایط، با افزایش عرضه، کاهش نرخ سود را تشدید کرد. در نتیجه دلار 3.1 درصد کاهش یافت. تیر یک ماه گذشت.

سید کمال سیدعلی معاون اسبق ارزی بانک مرکزی در گفتگو با بازتاب آنلاین درباره وضعیت بازار ارز می گوید: عرضه و تقاضا به دلیل نبود ارز در کشور ما تعیین کننده قیمت ارز است. منابع ارزی: زمانی که تقاضا افزایش می یابد، قیمت ارز و اگر عرضه متناسب باشد. در صورت افزایش تقاضا، قیمت کاهش می یابد، اما در یک ماه اخیر عرضه ما افزایش پیدا نکرده و تا حدودی قیمت نفت ارزان شده است، بنابراین فرضیه تزریق بانک مرکزی به بازار و متعاقب آن کاهش قیمت ارز امکان پذیر است

این کارشناس اقتصادی با ابراز نگرانی از قیمت آتی ارز می گوید: کاهش قیمت دلار تقاضا را به آینده موکول می کند و کار دولت چهاردهم را سخت می کند.

به نظر وی، کف مقاومتی قیمت ارز 2 تا 3 هزار تومان زیر ارزش فعلی است و افتی کمتر از این مقدار را شاهد نخواهیم بود، در غیر این صورت ادامه افت مصنوعی قیمت ارز، متقاضیان را تحریک کرده و خواهد داشت. عواقب.

سیدعلی تاکید می کند: امیدهای ایجاد شده در چشم انداز اقتصادی دولت جدید ممکن است انتظارات تورمی را کاهش داده باشد.

گزارش تفصیلی وضعیت بازارها را اینجا بخوانید.

223225

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا