اخبار روز

قیمت دام زنده به مناسبت عید سعید قربان اعلام شد


به گزارش مانیبان؛ رئیس مرکز اصلاح نژاد معاونت امور دام وزارت جهاد گفت: طبق آمار در روزهای عرفه و عید قربان 14 تا 15 هزار راس دام روستایی و عشایری در غرفه های بازار عرضه می شود.

عباس اکبری شریف در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار کرد: امسال در قالب یک اقدام مشترک و هماهنگ، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان میادین طرحی نوین برای عرضه عید قربان در سطح کشور

به گفته وی، 15 نقطه ثابت و سیار در تهران برای تامین دام عید قربان در نظر گرفته شده است و همواره 81 عقول در اصطبل ها برای تامین دام حضور دارند.

اکبری شریف از توزیع در غرفه های بین 14 تا 15 هزار راس دام روستایی و عشایری با قیمت 320 هزار تومان خبر داد.

رئیس مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد با بیان اینکه برای عید سعید قربان کمبود دام نداریم، گفت: با بررسی های انجام شده در مزارع، خرید مجموعه دام عرفه انجام شد. و عید قربان در حال برگزاری است و همکاران دامپزشکی و ناظران مذهبی همیشه حضور دارند. این غرفه ها حضور دارند و بر بازرسی دام قبل و بعد از عملیات ذبح و کشتار نظارت می کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا