اخبار روز

قیمت خودرو کاهش یافت / قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی (18 مرداد 1403)


به گزارش مانیبان؛ قیمت ماشین امروز 18 مرداد 1403 اعلام شد بر اساس اطلاعات اعلام شده قیمت خودرو در بازار داخلی و مونتاژی از 500 هزار تومان به 39 میلیون تومان کاهش یافته است. البته برخی از آنها از جمله پیکاپ فوتون (اتوماتیک)، X33 کراس (دستی) و KMC J7 برخلاف همه خودروها در شیب رو به بالا به بازار عرضه می شوند.

همچنین با توجه به نرخ دلار، محصولات خانگی و مونتاژی با روندی اغلب کاهشی گزارش می‌شوند.

قیمت خودروهای داخلی.

قیمت خودروهای داخلی برای اکثر محصولات کاهش یافت.

پژو پارس TU5 یکی از محبوب ترین و سریع ترین سدان های شرکت ایرانی خودرو است. آن خودرو امروز نیز با همین روند به عملکرد خود ادامه داد و در آخر هفته به روند نزولی خود پایان داد. این خودرو در بازار با نرخ 863 میلیون تومان با روندی ثابت به فروش می رسد.

کوییک GXR-L و چندین مدل از این خودرو از آغاز به کار امروز با سیر نزولی فعالیت خود را آغاز کردند و با افت سه میلیون تومانی به نرخ 425 میلیون تومان رسید.

دنده هیدرولیک پژو 207 یکی از محصولات پرطرفدار داخلی ایران خودرو است که با پنج میلیون تومان افت نسبت به روز گذشته با قیمت 700 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

اطلس یکی از محصولات جدید سایپا با کاهش 4.5 میلیون تومانی 524 میلیون تومان در بازار گزارش شده است.

قیمت خودروهای مونتاژ شده.

بازار خودروهای مونتاژی نیز مانند محصولات داخلی با تغییراتی همراه بوده است، اما شدت و گستره آن کمتر است.

هایما 8S (8S) با افت 10 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 835 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

آریزو 5 اسپرت یکی از محصولات لوکس مدیران خودرو است که با شیب منفی 25 میلیون تومانی یک میلیون و 335 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محصولاتی است که از ابتدای معاملات امروز با افت 25 میلیون تومانی به قیمت 2.17 میلیارد تومان در نوسان است.

لاماری هیبرید به روند ثابت پایان داده و امروز با افت 20 میلیون تومانی با قیمت 2.39 میلیارد تومان به بازار عرضه می شود.

خارجی-ماشین-قیمت-1


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا