اخبار خودرو

قیمت جدید کلوت دنده ای با افزایش اعلام شد

قیمت جدید کلوت دنده ای با افزایش اعلام شد

با اعلام شرایط فروش اقساطی وانت شیفت، قیمت جدید کلاچ شیفت با افزایش قابل توجهی اعلام شد.

روز گذشته شرکت ماکسات موتور با انتشار بخشنامه فروش اقساطی وانت گیر کلوت، قیمت جدید گیر کلوت را با افزایش اعلام کرد. این کامیون قبلا یک میلیارد و 597 میلیون تومان قیمت مصوب داشت و هم اکنون در بخشنامه جدید قیمت این خودرو یک میلیارد و 785 میلیون تومان اعلام شده است. یعنی برای این کامیون دو دیفرانسیل نسبت به قبل 188 میلیون تومان افزایش قیمت داشته ایم.

نام ماشین قیمت قبلی (تومان) قیمت جدید (تومان)
توقف دنده لخته ۱,۵۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات کلاچ دنده.

زیر کاپوت، یک موتور 2.4 لیتری. 4K22 توربوشارژ و توان فنی 215 است. رزومه و 320 نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته. کتابچه راهنمای به صورت استاندارد به چرخ های عقب منتقل می شود. اما در نظر داشته باشید که ما با یک پیکاپ دو چرخ محرک روبرو هستیم، بنابراین در این خودرو تنظیم حالت انتقال نیرو به تمام چرخ ها در دنده های سبک و سنگین وجود دارد. مصرف ترکیبی این پیکاپ 10.3 لیتر در 100 کیلومتر است و قفل دیفرانسیل را نیز روی این پیکاپ داریم.

در وانت کلوت امکاناتی مانند کروز کنترلکنترل پایداری، صفحه نمایش چند رسانه ای 9 اینچی، دوربین عقب، دو کیسه هوا جلو، دکمه شروع، ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیکمی توانید صندلی راننده برقی، آینه بغل برقی تاشو و غیره را ببینید.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا