قیمت جدید وارداتی سایپا اعلام شد ؛ چانگان CS55 پلاس باز گران شد

با توجه به دعوتنامه های ارسالی برای مشتریان سایپا، قیمت جدید واردات سایپا اعلام شد و مشتریان باید مابه التفاوت را پرداخت کنند.

چانگان CS55 پلاس یکی این خودرو یکی از پر حاشیه ترین خودروهای وارداتی در ماه های اخیر بوده است. خودرویی که با تاخیر زیادی از گمرکات کشور خارج شد و مشتریان این خودرو مدت ها منتظر صدور دعوتنامه این خودرو بودند. اکنون دعوتنامه های جدیدی برای این خودرو صادر شده و قیمت جدید واردات سایپا با افزایش تعیین شده است. بر اساس این دعوت نامه، قیمت مشتری جدید این خودرو به یک میلیارد و 511 میلیون تومان رسیده است. این افزایش قیمت احتمالا بر روی قیمت این خودرو در بازار آزاد تاثیر خواهد داشت و روند برای این امر رو به افزایش است. صلیب در بازار آزاد انتظار می رود.

جدول قیمت واردات سایپا جدید

نام ماشین قیمت بهمن ۱۴۰۲ قیمت فروردین ۱۴۰۳ قیمت تیر 1403
چانگان CS55 پلاس ۱,۴۰۰,۹۶۳,۰۰۰ ۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۵۱۱,۸۷۸,۰۰۰

معرفی فیلم و مشخصات فنی.

چانگان CS55 پلاس از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت (GDI) استفاده می کند که می تواند قدرت نهایی 180 اسب بخار و گشتاور نهایی 286 نیوتن متر را از طریق یک گیربکس 7 سرعته به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات ایمنی و راحتی این خودرو می توان به 6 ایربگ برای سرنشینان جلو، بغل و پرده ای، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداریسیستم استارت در سربالایی، سیستم الکترونیکی کمکی ترمز، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار برخورد از جلو، شارژر بی سیم، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی PIONEER، صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، خوشه دیجیتال، خروجی 12 ولت، پورت USB، تهویه مطبوع خودکار، دوربین 360 درجه ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، سیستم نظارت بر باد لاستیک، کروز کنترل تطبیقیمحدود کننده سرعت، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور، سنسور باران و غیره.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما