قیمت جدید سدان لوکس بی ام کارز اعلام شد – تیرماه 1403

برند هونگچی یکی این یکی از برندهای پیشرو خودرو چینی است و در بسیاری از کشورها محصولات آن را رولز رویس چین می نامند. در دور جدید واردات گروه بی ام و به عنوان بازوی گروه بهمن در خصوص واردات نیز مسئولیت واردات برخی از مدل های این برند را بر عهده دارد.

در حال حاضر لوکس ترین محصول گروه خودروهای بی ام و که توانسته وارد بازار ایران شود، هونگچی H5 است که تاکنون به تعداد محدود به دست مشتریان رسیده است. خوشه بهمن شرکت BMW Cars در جدیدترین اطلاعیه خود در رابطه با تکمیل پرداخت برای متقاضیان سدان های لوکس قیمت جدید این خودرو را تیرماه 1403 نیز اعلام کرد و بر اساس این اطلاعیه قیمت تقریبی سدان لوکس BMW Cars 2,909,000,000 تومان است. این در حالی است که تاکنون قیمت تقریبی این خودرو است فروردین 1403، 2,762,000,000 تومان اعلام شد و اکنون با اعلام جدید گروه خودروهای بی ام و می توان شاهد رشد حدود 147 میلیون تومانی سدان های لوکس BMW Cars بود.

در ادامه به بررسی مختصر هونگچی H5 می پردازیم.

هونگچی H5 یکی یکی از محصولات لوکس برند خوش نام چینی است که در اولین نسل خود در سال 2017 ارائه شد و از همان ابتدا توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. نسل دوم سدان لوکس BMW Cars در سال 2022 عرضه شد و بر پایه پلت فرم مزدا GJ ساخته شده است.

سدان لوکس BMW Cars هم در طراحی بدنه و هم در طراحی داخلی طراحی بسیار لوکس و جذابی دارد و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند. یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی این خودرو می توان به آن اشاره کرد، استفاده از پرچم قرمز است که به پرچم قرمز چین اشاره دارد.

قلب تپنده هونگچی H5 یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت است که می تواند 222 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو بفرستد.

سدان لوکس شرکت BMW Cars علاوه بر قوای محرکه قدرتمند، امکانات بسیار خوبی را نیز در اختیار مسافران قرار داده است. از جمله امکاناتی که در این خودرو به چشم می خورد عبارتند از ; 9 ایربگ 11 نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اضطراری خودکار، صندلی های جلو برقی با گرمایش و سرمایش، تمیز کردن هوای کابین، سقف پانوراما برقی، صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، تهویه خودکار دو کانال‌ها، تشخیص اجسام متحرک اطراف خودرو، دوربین ثبت رویداد، نور بالای خودکار، کروز کنترل تطبیقی، رینگ آلومینیومی، Apple CarPlay، فناوری LED، کابین روشنایی، تنظیم حالت رانندگی، تقویت‌کننده دیجیتال جلو، روکش داخلی چرمی، استارت استاپ خودکار، استارت دکمه ای، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باران، سیستم صوتی حرفه ای، آینه مرکزی الکتروکرومیک، سیستم رانندگی بین خطوط و غیره.

قیمت قدیمی (تومان) قیمت جدید (تومان)
2/762/000/000 2/909/000/0000

ویدیوی معرفی Hongchi H5

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما