اخبار روز

قیمت تخم مرغ 89 هزار تومان / سفره.


به گزارش مانی بان، قیمت تخم مرغ در بازار روز بیست و دوم خرداد در سال 1403 اعلام شد که هر بسته 5 عدد تخم مرغ معادل 45 هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته بندی 30 عددی 89 هزار تومان است. برای خرید بسته 24 عددی باید 119 هزار تومان بپردازید. بر این اساس خرید بسته بندی های بزرگتر تخم مرغ مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت 5 عدد شانه تخم مرغ امروز 45 هزار تومان اعلام شد.

برخی از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ تازه پروتانا استفاده کنند، این محصول هر بسته 20 عددی تخم مرغ تازه پروتانا 91 هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداری میهن گفت: با افزایش حداقل 100 هزار تنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل، پیش بینی می شود تولید به یک میلیون و 300 هزار تن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران شهرستان میهن قیمت مناسب هر تخم مرغ فله در خرده فروشی ها را تقریبا 4 هزار تومان اعلام کرد و افزود: عرضه با قیمت های بالاتر گران است.

تخم مرغ غذای با ارزشی است که یکی از آن معادل 30 گرم گوشت، یک چهارم مغزها مانند بادام و گردو است. این محصول غذایی یکی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره های ایرانی است که می توان از آن در غذاهای مختلف استفاده کرد.

تخم مرغ عمدتاً در صبحانه ها و میان وعده ها استفاده می شود که به دلیل غنی بودن از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها می تواند به بهبود سلامت و حتی پیشگیری از برخی بیماری ها کمک کند.

برای اطلاع از قیمت انواع غذا در بازار روز می توانید با سرویس غذاخوری آنلاین اقتصاد مشورت کنید. توجه داشته باشید که این قیمت ها از فروشگاه های اینترنتی گرفته شده است و اقتصاد آنلاین تاثیری در قیمت ها ندارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا