امروز بیت کوین با 5 درصد رشد، محدوده قیمت 66 هزار دلار را مجدداً آزمایش کرد و حتی تا 67 هزار دلار نیز بالا رفت. تحلیلگران این افزایش را به انتخابات آینده ایالات متحده مرتبط می‌دانند.

به گزارش رمز ارز نیوز، کوین تامپسون، بنیانگذار صندوق تأمینی کریپتویی Lekker Capital، با اشاره به افزایش احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ایالات متحده، رالی اخیر را “بامپ ترامپ” نامید.

اما قول اخیر کامالا هریس برای حمایت از چارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال، برخی از کارشناسان را به این باور رسانده است که انتخابات 2024 می‌تواند یک رقابت برد-برد برای صنعت رمزارزها باشد.

عامل انتخابات آمریکا

از طرفی، شرکت تجارت کریپتویی QCP Capital معتقد بود که این افزایش بخشی از روندهای تاریخی پیش از انتخابات ایالات متحده است.

در سال 2016، بیت کوین از 600 دلار سه هفته قبل از انتخابات ایالات متحده افزایش یافت و تا ژانویه 2017 دو برابر شد. به طور مشابه، BTC از 11 هزار دلار قبل از انتخابات 2020 بالا رفت و تا ژانویه 2021 به 42 هزار دلار رسید.

رایان لی، تحلیلگر ارشد Bitget Research معتقد است که بیت کوین علی‌رغم تقویت دلار آمریکا، انعطاف‌پذیر باقی مانده است. این می‌تواند نشان‌دهنده یک فاز صعودی برای این دارایی در میان‌مدت باشد. او پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند در این محدوده باقی بماند یا تا پایان اکتبر به بالای 70 هزار دلار برسد.

نوسانات در بازار کریپتو به احتمال زیاد قبل از رویدادهای کلیدی – نشست نوامبر آینده فدرال رزرو و همزمان انتخابات ایالات متحده – افزایش خواهد یافت. نوسانات قیمت بیت کوین ممکن است از 58 هزار تا 69 هزار دلار متغیر باشد.

با این حال، تقاضا برای BTC در 30 روز گذشته افزایش یافته است. علاوه بر این، افزایش اخیر بیت کوین روند پایین‌تر را تأیید کرد که می‌تواند نشان‌دهنده تغییر ساختار بازار و پایان مرحله انباشت مجدد باشد که از مارس شاهد آن بودیم.

با این وجود، پیتر برانت، تحلیلگر مشهور، معتقد است که تغییر ساختار بازار تنها در صورتی می‌تواند اتفاق بیفتد که بیت کوین به بالای 68.2 هزار دلار برسد.

در زمان نگارش این خبر، ارزش بیت کوین 66.8 هزار دلار است که حدود 12 درصد کمتر از 73.7 هزار دلار ATH آن است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما