اخبار روز

قیمت بلیت اتوبوس اربعین کاهش یافت


به گزارش پی ام آپ، خزری معاون راهداری راهداری استان تهران در گفتگو با خبرنگار ساعت 10 شبکه خبر گفت: از ساعت 27 مهر تا ماه گذشته نزدیک به 5 هزار و 250 سفر و حدود 140 هزار مسافر از استان تهران به 6 مرز خارج شده اند که تمامی این ترددها به سلامت و در بهترین شرایط انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به ارسال نامه برگشت زائران گفت: تاکنون 39 هزار مسافر به کشور بازگشته اند و به منظور تسهیل سفر به اربعین شرایط برای پیوستن سایر مسافران به موکب فراهم شده است. و یک ناوگان برای بازگشت زائران آماده است و دست به کار شده ایم.

وی با تاکید بر اینکه نرخ بلیت سفر اتوبوس های اربعین را کاهش داده ایم، گفت: اتوبوس های VIP 500 هزار تومان، اتوبوس های 32 نفره 400 هزار تومان و ناوگان 44 مسافری 300 هزار تومان است که این اقدامات برای رفاه حال انجام شد. زائران .

وی گفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده مسافران می توانند از طریق سایت اینترنتی بلیت را به صورت آنلاین خریداری و به صورت حضوری در پایانه ها خریداری کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا