اخبار خودرو

قیمت اکستریم VX در بازار آزاد مشخص شد

قیمت اکستریم VX در بازار آزاد مشخص شد

شرکت مادیریم خودرو تحویل اولین سری Extreme VX به مشتریان خود را آغاز کرده است. اکنون با حضور این خودرو در خیابان ها، قیمت این کراس اوور لوکس مونتاژ شده در بازار آزاد مشخص شده است.

به گزارش جدیدترین سایت خبری خودرو، Extreme VX در حال حاضر سه میلیارد و 974 میلیون تومباس در کارخانه تولید می شود. اما محموله های فاکتور شده این خودرو و نمونه های تحویلی VX قیمت بالاتری را در بازار آزاد تجربه می کنند. بررسی های انجام شده توسط آخرین روزنامه نگار خودرو بر اساس آگهی های منتشر شده نشان می دهد که چندین مشتری از سری اول Extreme VX خودروهای خود را دریافت کرده اند. بخش قابل توجهی از این مشتریان استفاده از این خودروی جدید را آغاز کرده اند و در حال حاضر برنامه ای برای فروش آن ندارند. اما عده ای صرفا برای سرمایه گذاری به سراغ خرید Extreme VX رفتند و حالا قیمت های نجومی این خودرو را اعلام می کنند.

تست Extreme VX و بررسی ویدیو

بررسی های اولیه نشان می دهد که قیمت Extreme VX توسط نمایندگی ها از مرز 4600 میلیون تومان عبور می کند که برخی قیمت این خودروی تازه مونتاژ شده را نزدیک به 4800 تومان اعلام می کنند. اما چنین خرید و فروش Extreme VX با این قیمت ها هنوز در بازار آزاد ثبت نشده است. به عبارت ساده تر، فقط نمایندگی ها به دنبال قیمت این خودروی جدید با آپشن های فول هستند.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)
شدید vx 3,974,000,000 4,700,000,000,000

آمار اولیه نشان می دهد که استقبال از Xtreme VX بیشتر از عرضه است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که قیمت بازار آزاد این خودروی جدید تا مدت ها بالاتر از قیمت مصوب کارخانه باشد. اما نباید فراموش کرد که در ابتدای حضور یک محصول در بازار آزاد، قیمت های غیر واقعی اعلام می شود. بنابراین می توان انتظار داشت که با افزایش تحویل های Extreme VX، قیمت این خودرو مونتاژی در بازار آزاد کاهش یابد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا