اخبار روز سینما

در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه قیامت بزرگی به پا شد! /آقای خواننده چه آبروریزی درست کرده!

پلیس استانبول، به دنبال لغو کنسرت شادمهر عقیلی و استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور در محیط عمومی، از برگزارکنندگان و خود این خواننده استدعا کرده است.

به گزارش شمانیوز: پس از لغو کنسرت شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی، شرکت کنندگان این کنسرت ابتدا در سالن کنسرت با فریاد «بی شرف بی شرف» و پرتاب اشیا روی صحنه اعتراض کردند و سپس در استانبول شورش کردند که به دخالت پلیس انجامید. پس از لغو کنسرت شادمهر عقیلی و استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور در ملاء عام، پلیس استانبول برگزارکنندگان و خواننده را احضار کرد. عواقب حوادث شب گذشته سه بازداشت و یک بار بستری شدن در بیمارستان به دلیل تنگی نفس بود. کنسرت امشب 25 شهریور با همان بلیط ها تکرار می شود و لحظاتی را خواهید دید که این اتفاق افتاده است.

در کنسرت شادمهر عقیلی چه گذشت؟

در حالی که حاشیه های کنسرت شب گذشته «شادمهر عقیلی» در استانبول بیشتر شد، پلیس استانبول برای اولین بار به «استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور علیه مردم در اماکن عمومی» واکنش نشان داد.

کنسرت 24 شهریور کنسرت شادمهر عقیلی در سالن “وادی استانبول” به دلیل سوختن سیستم صوتی با 2 ساعت تاخیر آغاز شد و سپس به دلیل پاسخ ندادن سیستم صوتی لغو شد. برگزارکنندگان این برنامه اعلام کردند که این برنامه در روز 25 شهریور برگزار می شود، قرار بود با همان بلیت ها تکرار شود اما شرکت کنندگان بلیت رفت و برگشت به ایران داشتند و باعث آشفتگی شد. گروه امنیتی در این کنسرت مجبور به استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور شدند که با واکنش پلیس استانبول مواجه شد.

اگرچه تهیه کننده و شادمهر عقیلی روی صحنه به طور رسمی از مردم عذرخواهی کردند، اما هنوز درباره اتفاقات دردناک لغو اجرای شب گذشته اظهار نظری نکرده اند.

بر اساس ویدئوهای منتشر شده، کنسرت پس از چند بار بلند شدن صدا و ایجاد درگیری لغو شد.

بر اساس اظهارات حاضران در سالن، برخی از معترضان با شکستن صندلی ها و ضرب و شتم ماموران حراست سالن.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا