اخبار خودرو

قوی ترین نسخه امپو و امکو با آرتابان موتورز به ایران می آید

قوی ترین نسخه امپو و امکو با آرتابان موتورز به ایران می آید

شرکت آرتابان موتورز به عنوان بازیگر جدید صنعت خودرو قصد دارد دو مدل از قدرتمندترین نسخه های امپو و آمکو را با نشان GAC وارد بازار ایران کند.

به گزارش آخرین پایگاه خبری، نمونه های وارداتی هم اکنون GAC Empo و Emco توربوشارژر 1.5 لیتری TGDi شرکت رسا موتور خاورمیانه وارد بازار کشور شد. اکنون آرتابان موتورز قصد دارد نسخه های هیبریدی امپو و آمکو را وارد ایران کند. به گفته منابع آگاه، آرتابان موتورز ابتدا GEC Empo Hybrid و Emco Hybrid وارداتی را در ایران به فروش می رساند و سپس مراحل مونتاژ نسخه قدرتمندتر Empo و Emco را در ایران آغاز می کند.

قدرتمندترین نسخه های Empo و Amko به موتور هیبریدی دو لیتری مجهز شده اند. این موتور دو لیتری تنفس طبیعی 139 اسب بخار قدرت با 180 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اما وظیفه اصلی حرکت سیستم انتقال انرژی الکتریکی است که با دو موتور الکتریکی (یک موتور الکتریکی به عنوان شتاب دهنده اصلی و یک موتور الکتریکی به عنوان ژنراتور) مرتبط است. در نهایت می توان گفت که Empo Hybrid و Emco Hybrid دارای قدرت 181 اسب بخار با گشتاور 300 نیوتن متر هستند و قدرت آنها در چرخ های جلو متمرکز شده است.

این خودروها مصرف بهینه سوخت کمتر از 4.5 لیتر در 100 کیلومتر دارند. علاوه بر این، نصب موتور تنفس طبیعی باعث فرسودگی کمتر آنها شده است. از طرفی باتری 2.1 کیلووات ساعتی و ساختار هیبریدی این محصولات GAC باعث می شود روند حرکت این خودروها پایدار و مناسب باشد.

Empo و Amco Hybrid را می توان قدرتمندترین نسخه های این محصولات JAC دانست. زیرا با گشتاور بیشتر در پریود کمتر و قدرت بیشتر می توانند شتاب بسیار بهتری نسبت به نسخه های فعلی بازار ایران در اختیار مشتریان قرار دهند.

ویدیوی معرفی JAC Empo

ویدیوی معرفی JACMC

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا