فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن می داند که هرگونه حمله به ایران پاسخ دردناکی خواهد داشت و عملیات صادق 2; نه کل نیروی دفاعی ما، فقط یک هشدار.

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید عباس نیل فروشان در اصفهان افزود: رژیم اسرائیل به اشتباه تصور می کرد شهادت هنیه، سید حسن نصرالله و نیلفروشان محور مقاومت را با مشکل مواجه می کند، اما عملیات وعده صادق 2 و انتقال افتخارآمیز اسناد ایران از گنبد آهنین اسرائیل معادلات را بر هم زد.

وی افزود: این عملیات نمایش بزرگ اقتدار ملت ایران و هشدار جدی به رژیم صهیونیستی بود.

سرلشکر سلامی افزود: اینطور نیست که اسرائیل به جنایات خود علیه ملت های مسلمان ادامه دهد و پاسخی دریافت نکند. بلکه به صراحت اعلام می کنیم که نقاط ضعف دشمن را می دانیم و مسلط هستیم و قادر به مقابله با آسیب پذیری او هستیم.

فرمانده کل سپاه گفت: نگاه شهید نیلفروشان به چشمان دشمن دوخته شده بود و درک عمیقی از تحولات جهان داشت.

وی با بیان اینکه از شهادت سردار نیلفروشان الهام گرفتم افزود: زمانی که پس از شهادت سردار زاهدی فرماندهی ارتش لبنان به او واگذار شد، با آرامش و مقتدرانه آن را پذیرفت و گفت این آخرین مسئولیت من در ارتش است.

فرمانده کل سپاه همچنین گفت: شهید نیلفروشان از سن 15 سالگی وارد نبردهای سختی شده بود، لحظه ای میدان جهاد را رها نکرد، شخصیتی والا داشت، اما خود را در اخلاص پنهان کرده بود. اعمال چون.» ویژگی شهدا دوری از نام و شهرت است

سرلشکر سلامی افزود: شهادت سرداران اصفهانی ادامه دهنده خیل عظیم شهدای دفاع مقدس است. تجلی روحیه ایثار و عزت نفس مردم این کشور است.

وی یادآور شد: این تصور که با شهادت رهبران و ژنرال ها; پایان یافتن جبهه مقاومت خیالی بیش نیست چرا که بعد از شهادت سردار سلیمانی بر دوام و اقتدار این جریان افزوده شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما