اخبار خودرو

قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو ؛ پرداخت الزامی 50 میلیون تومان!

قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو ؛ پرداخت الزامی 50 میلیون تومان!

به تازگی شرکت مدیریت خودرو قوانین جدید ثبت نام خودروهای مختلف MVM، Phoenix و Extreme را اعلام کرده است.

طبق اعلام شرکت مدیریت خودرو، بلافاصله پس از ثبت نام اولیه متقاضی در سامانه فروش این شرکت، پیامک واریزی برای مشتری ارسال می شود و متقاضی یک ساعت فرصت دارد تا مبلغ 50 میلیون تومان اولیه را واریز کند. به حساب شرکت مدیریت خودرو در صورت عدم پرداخت به موقع از سوی متقاضی، شماره درخواست متقاضی از سامانه فروش حذف و خرید مشتری لغو خواهد شد. لازم به ذکر است کد ملی لغو شده در تمامی نمایندگی های کشور مسدود شده و فرد دیگر قادر به ثبت نام محصولات مدیران خودرو نخواهد بود. پس از انصراف متقاضی، پس از پایان زمان اعلام شده، در صورت باز بودن ظرفیت فروش، مجدداً قرعه کشی انجام شده و پیامک واریزی برای مشتریان جدید ارسال خواهد شد.

به نظر می رسد شلوغی صف خرید محصولات از خودروسازان در ثبت نام های اخیر باعث شده تا این شرکت برای فروش محصولات خود از این روش استفاده کند. هدف این روش شناسایی مشتریان واقعی است تا دلالان حواله و فروشندگان صف خرید را ترک کنند. البته این روش فروش همچنان با مشکل مواجه است، زیرا مبلغ 50 میلیون تومان درصد کمی از کل بسیاری از محصولات این شرکت است و به عبارت ساده تر، ارائه این مبلغ به تجار و حواله فروشان چندان هم نیست. دشوار است. شاید رفتن به مسیر مسدود کردن مقدار بیشتر بتواند خط خرید خودرو را ساکت‌تر کند یا مشتریان واقعی بیشتری را در صف نگه دارد.

به طور کلی کسری تولید در سال های اخیر و همچنین کندی روند واردات خودرو باعث شده است که همچنان شاهد عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار کشور باشیم و تفاوت قیمت در بازار و کارخانه باعث خرید خودرو شده است اتومبیل در یکی تبدیل به یک سرمایه گذاری سودآور و کم ریسک می شود. فراموش نکنید که در سال های نه چندان دور، گاهی قیمت خودروهای چینی مونتاژ داخل در بازار کمتر از قیمت کارخانه بود، اما اکنون این صف به قدری طولانی شده که شرکت ها به فکر رها کردن آن هستند!

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا