اخبار خودرو

قوانین ایمنی آلفارومئو را مجبور به جابجایی محل نصب پلاک کرد

قوانین ایمنی آلفارومئو را مجبور به جابجایی محل نصب پلاک کرد

یکی یکی از مشخصه های محصولات آلفارومئو، جلوپنجره مثلثی شکل است که در دماغه قرار گرفته است. استفاده از این عنصر نمادین باعث ایجاد پلاک شده است یکی از کناره های سپر منتقل شود. اما از این پس خودروساز ایتالیایی باید پلاک خودرو را در وسط نصب کند.

طبق بازتاب آنلاین، این مشکل مربوط به مقررات ایمنی است. طبق مقررات جدید ایمنی عابر پیاده، پلاک باید در وسط نصب شود. همانطور که مدیر طراحی آلفارومئو در مصاحبه با اتوکار انگلستان گفت، قوانین ایمنی عمومی اتحادیه اروپا این شرکت را مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی کرده است. بر اساس نتایج پژوهشگران اروپایی، نصب پلاک در وسط، احتمال آسیب دیدگی عابران پیاده را کاهش می دهد.

دلایلی که برای لزوم نصب پلاک در وسط بیان می شود کمی عجیب به نظر می رسد. برای مثال، شاید برخورد با عابر پیاده درست در وسط به جای گوشه سپر اتفاق بیفتد. علاوه بر این، این سوال مطرح می شود که آیا پلاک واقعاً شدت آسیب را افزایش می دهد؟ اگر پاسخ این سوال مثبت باشد، مانند بسیاری از ایالت های آمریکا، تنها نصب پلاک عقب خودرو را می توان اجباری کرد. یا حتی می توانید از برچسب ها و برچسب ها به عنوان بشقاب به جای صفحات فلزی و پلاستیکی استفاده کنید.

مقررات ایمنی آلفارومئو را مجبور به تغییر مکان پلاک کرد
قوانین ایمنی آلفارومئو را مجبور به جابجایی محل نصب پلاک کرد

شاید به دلیل قوانین جدید است که مدیر طراحی آلفارومئو تایید کرده است که نسل بعدی جولیا و استلویو با جلو پنجره های بازطراحی شده به فروش خواهند رسید. این دو مدل قرار است با پیشرانه برقی راهی بازار شوند. به دلیل این موضوع و عدم نیاز به توری سنتی، می توان تغییرات زیادی در نمای جلو و قسمت دماغه ایجاد کرد.

ناگفته نماند که مشخص نیست آلفارومئو در مورد محل قرارگیری سپرها در مدل هایی که خارج از اتحادیه اروپا ارائه می دهد یا خیر، تصمیم مشابهی خواهد گرفت یا خیر.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا