اخبار روز

قطع برق تابستانی یکی از بزرگترین چالش های صنعت/کاهش تولید در مقایسه با برنامه ریزی بلندمدت است

به گزارش بازتاب آنلاین از اصفهان، علیرضا جنتی در جمع خبرنگاران حاضر در این مجموعه با بیان اینکه باید از خط تولید این مجموعه بازدید و با مشکلات این منطقه آشنا شوند، گفت: این مجموعه در زمینه ساخت و ساز فعالیت داشته است. بیش از 25 سال و 60 سهم کل نیاز کشور به توسعه شهری و تاسیسات عمرانی در این مجتمع صنعتی تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم 13 سال زودتر از دولت به موضوع مهم تولید محصولات دانش بنیان توجه کرده ایم و نام ما دانش بنیان است، گفت: 25 سال پیش تلاش کردیم محصولی تولید کنیم که کشور را فتح کند. من می خواهم و از نظر کمی و کیفی کشورهای دنیا می توانند رقابت پذیر باشند.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند تاکید کرد: الفامروزه محصولات ما به کشورهای مختلف حوزه خلیج فارس و حتی اروپا صادر می شود و این موفقیت حاصل فعالیت 27 گروه تولیدی فعال ما در زمینه ساخت لوله های اتصال، شیرآلات، انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی، گچ، سیم و کابل می باشد.

وی با اشاره به اینکه صنایع موتور محرکه اقتصاد و اشتغال زایی هر کشوری هستند، تاکید کرد: متولیان امر باید موانع پیش روی خود را بردارند تا صاحبان صنایع با چالش های اساسی مواجه نشوند و پاسخ های وقت گیر بانکی، مالیاتی را نیز به دنبال داشته باشند. و مسائل مربوط به خدمات

چالش های صنعت در تابستان و زمستان

جنتی با بیان اینکه قطعی برق در تابستان و مشکل کاهش مصرف گاز در فصل زمستان از چالش های این صنعت است، تصریح کرد: این مشکل نسبت به برنامه ریزی بلندمدت منجر به کاهش تولید می شود که جبران آن به هر نحوی مشکل است.

وی در خصوص اشتغالزایی در این مجتمع گفت: در این مجتمع صنعتی چهار هزار نفر در واحدهای مختلف تولیدی این شرکت مشغول به کار هستند.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پشند با اشاره به مشکلات تحریمی این صنعت در سال های اخیر تاکید کرد: با کمک تیم علمی و پژوهشی تشکیل شده در این گروه و با دعوت از نخبگان کشور، امروز به این مهم دست یافتیم. مرحله ای که در آن 99 درصد مواد اولیه مورد نیاز ما از داخل تامین می شود و دستگاه های زیادی نیز به ابتکار نیروهای خلاق این شرکت ایجاد می شود.

10 درصد از درآمد این مجموعه صرف امور خیریه، پرداخت وام و کمک به نیازمندان می شود.

گفتنی است «حاج ناصر جنتی» متوفی در سال 1400 مؤسس مجتمع صنعتی گیتی پسند بود و قصد داشت این امر را گرامی بدارد. کارآفرین صنعت کشور و موسسه خیریه بزرگ10 درصد از کل عواید این مجموعه صرف امور خیریه، پرداخت وام و کمک به نیازمندان می شود.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا