اخبار روز سینما

“قطب شمال” جایگزین “گناه فرشته” / عکس







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین به نقل از روابط عمومی پلت فرم، «قطب شمال» عنوان جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است که از جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و امیرحسین فتحی با هنرمندی نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قیدی، نگار فروزنده، شهروز دلافکار و فرهاد آئیش، امیر دژاکام و بهادر زمانی از جمله چهره هایی هستند که در «قطب شمال» به ایفای نقش پرداخته اند. .

در خلاصه داستان این درام که از پلتفرم فیلمو منتشر شده، آمده است: همایون و ارغوان در آستانه عروسی قربانی خیانت وحشتناکی می شوند. همایون پشت دیوارهای زندان لحظه شماری می کند تا مرگ انتقام خود را از سامان بگیرد.

آرشام تنها به دنیا می آید و دختری به نام صحرا در کنار او قرار می گیرد تا راه را برای انتقام آرشام از خائنان هموار کند.

“قطب شمال” جایگزین “گناه فرشته” می شود.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: نویسندگان: حامد افضلی و امین محمودی یکتا، تصویربردار: علی تبریزی، تدوین: ژینوس پدرام، طراح صحنه: سعید حسنلو، موسیقی: بامداد افشار، صداگذاری و آهنگسازی: حسین قورچیان، مدیر تولید: مجتبی برهانی زاده. . صدابردار: محمود کاشانی، طراح لباس: مرجان گلزار و گریم: مونا جعفری.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا