اخبار روز

قطار لوکس رویایی صحرا; پروژه جدید عربستان برای گسترش گردشگری (+ فیلم و عکس)

مسافران قطار رویای صحرا از ریاض، پایتخت عربستان سعودی، تا القریات در مرز شمالی با اردن، از بیابان‌های دیدنی و مکان‌های باستان‌شناسی که در فهرست میراث جهانی یونسکو هستند، عبور می‌کنند.

عصر ایران – گروه آرسنال و راه آهن عربستان سعودی اخیراً برای ساخت قطاری مجلل که در نقاط مختلف این کشور سفر خواهد کرد، همکاری کردند. هدف این قطار لوکس توسعه هر چه بیشتر گردشگری است عربستان قرار است در پایان سال 2025 عملیات خود را آغاز کند.

پروژه جدید عربستان برای توسعه گردشگری این کشور نام دارد “رویای کویر” شناخته شده است. اینو طراحی کن قطار – تعلیم دادن لوکس از سبک و سنت عربستان الهام گرفته شده و کاملاً در ایتالیا ساخته شده است. مسافران قطار رویای صحرا از ریاض، پایتخت عربستان سعودی، تا القریات در مرز شمالی با اردن، از میان بیابان‌های دیدنی و مکان‌های باستان‌شناسی که جزو میراث جهانی یونسکو هستند، عبور می‌کنند.

قطار لوکس رویایی صحرا; در جاده ای به مسافت 1239 کیلومتر

قطار – تعلیم دادن بر اساس گزارش عربستان سعودی، لوکس رویا صحرا دارای 40 کوپه و ظرفیت حمل 80 مسافر خواهد بود. بسته به مقصد نهایی، مسافران می توانند یک یا دو شب را در قطار سپری کنند و از یک تجربه ناهار خوری فراموش نشدنی در کنار سایر خدمات انحصاری لذت ببرند.

جهت قطار لوکس رویایی صحرا طول آن ۱۲۳۹ کیلومتر است و از شهر ریاض آغاز می شود. قبل از رسیدن به القریات، از مکان های دیگری مانند القاسم، حائل و منطقه حفاظت شده ملک سلمان بن عبدالعزیز در الجوف عبور می کند. انتظار می رود تولید در تابستان 2025 به پایان برسد و اولین برنامه قطار تا پایان سال 2025 اجرا شود.

قطار لوکس رویایی صحرا; پروژه جدید عربستان برای گسترش گردشگری

گروه آرسنال، عربستان سعودی به عنوان اولین کشوری که به روند جدید پاسخ داد گردشگری کند یا کندگردشگری کند) او گفت که این سفر تجربی شامل خدمات مهمان نوازی لوکس از طریق راه آهن خواهد بود.

به گزارش گروه آرسنال، این پروژه نوآورانه و انقلابی می تواند تضمینی بیشتر برای گسترش بازار گردشگری عربستان باشد.

قطار لوکس رویایی صحرا; پروژه جدید عربستان برای گسترش گردشگری

قطار لوکس رویایی صحرا; پروژه جدید عربستان برای گسترش گردشگری

قطار لوکس رویایی صحرا; پروژه جدید عربستان برای گسترش گردشگری

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا