قرعه شایعات مدیرعاملی این بار به نام پورمجیب

بازار؛ گروه خودرو: درحالی که از طرف وزارت صمت هیچ اقدامی برای تعیین رئیس هیئت عامل ایدرو و احتمالا تغییر چند مدیرعامل واحدهای خودروسازی صورت نگرفت، در این بین انواع شایعات بازار پر رونقی در این عرصه دارد.

هرکس به زعم خود یا براساس شنیده ها یکی را مدیرعامل یک خودروسازی و یا دیگری را به عنوان رئیس هیئت عامل ایدرو مشخص می کند و در فضای مجازی انتشار می دهد. آخرین شایعه ای که در مورد تعیین مدیرعامل یکی از واحدهای خودروسازی بزرگ منتشر شد، انتخاب کیانوش پورمجیب مدیرعامل فعلی ساپکو است.

این شایعات حاوی دلایلی برای اثبات خود هستند، مثلا می گویند نامبرده کسی است که بعضی از قطعه سازان، خودروسازان، حتی دست اندر کاران بسیار قدیمی صنعت خودرو با تایید وی به وزیر جدید صمت پیشنهاد کردند.

اینگونه شایعات فقط به نام افراد مدنظرشان یا نیروهای تقویت کننده پس پرده اهمیت می دهند و نه شرایط احراز و توانمندی های شخص مطلوب شان؛ اگر چنین باشد و شخص اول سیاستگذاری صنعتی یعنی وزیر صمت از خود اراده ای برای انتخاب شخص مورد نظر نداشته باشد، نتیجه عاقبت کار از پیش روشن است.

به هر حال امیدواریم وزیر صمت در این مورد که خیلی دیر هم شده است، اقدام عاجلی به عمل آورده تا بازار اینگونه شایعات تخته شود.

منبع: تحلیل بازار

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :