قرعه‌کشی جدید ایران خودرو رکورد زد

قرعه‌کشی جدید ایران خودرو رکورد زد

به گزارش اقتصاد انلاین به نقل از ایسنا، طبق وعده داده شده، با گذشت کمتر از ۴۸ ساعت از پایان مهلت تعیین شده جهت تعیین نوع طرح فروش (فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش) یا تغییر اولویت موردنظر تمامی ثبت‌نام‌کنندگان، صبح امروز قرعه‌کشی طرح فروش اخیر گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور نهادهای نظارتی آغاز شد که در این طرح سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر متقاضی ثبت درخواست خودرویی داشته‌اند.
طبق آنچه که پیش‌بینی می‌شد تعداد  متقاضیان به سه میلیون نفر نزدیک شود، آمار ارائه شده از وضعیت ثبت‌نام متقاضیان نشان می‌دهد که سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر ثبت سفارش در این طرح داشته‌اند که برای فروش فوق‌العاده ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر و پیش فروش ۸۰۷ هزار و ۳۶۵ نفر متقاضیان روش فروش خود را انتخاب کرده‌اند.

از مجموع متقاضیان، یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ ثبت تقاضا ویژه متقاضیان عادی، یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ ثبت تقاضا برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ تقاضا برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و ۶۹ هزار و ۸۵۵ تقاضا برای خودروهای برقی ثبت شده است.

آمار نهایی ثبت نام محصولات ایران خودرو نشان می‌دهد که ۵۴.۴ درصد در طرح عادی، ۳۵ درصد مادران ، ۸.۳ درصد خودروهای فرسوده و ۲.۳ درصد خودروهای برقی شرکت‌ کرده‌اند.

پس از اتمام قرعه‌کشی، کار استعلام‌های مورد نیاز و دسته‌بندی منتخبان این طرح برای اطلاع‌رسانی به مشتریان آغاز خواهد شد و طی روزهای آینده این نتایج علاوه بر اینکه بر روی سایت گروه صنعتی ایران‌خودرو بارگذاری خواهد شد، به صورت پیامک نیز به اطلاع مشتریان منتخب خواهد رسید تا مشتریان از زمان اولویت خود مطلع شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما