اخبار روز سینما جهان

قرارداد عجیب “رایان گاسلینگ” در فیلم باربی کار دستش داد!/ جزئیات

رایان گاسلینگ که یکی از بازیگران محبوب آمریکایی است به تازگی در فیلمی تحت باربی در کاراکتر محبوب “کن” به ایفای نقش پرداخته است؛ در ادامه جزئیات دقیق قرارداد عجیب دایان گاسلینگ را مشاهده خواهید کرد.

ماجرای قرارداد رایان گاسلینگ با خودش

RYAN GOSLING «رایان گاسلینگ» بازیگر ۴۲ ساله نقش کن در فیلم باربی، گیتار معروفش را به « جیمین» عضو گروه BTS هدیه داد. رایان گاسلینگ در بخشی از فیلم باربی لباس کابویی مشابه با لباس جیمین در موزیک ویدیو  Permission to Dance پوشیده بود.

قرارداد عجیب "رایان گاسلینگ" در فیلم باربی کار دستش داد!/ جزئیات

این بازیگر در ویدیویی خطاب به جیمین گفت:  این لباس را اول تو پوشیدی پس تو خوشتیپ تر از من بودی … کن یک قانون مخفی دارد که اگر لباسی مشابه با شخص دیگری بپوشد باید باارزش ترین دارایی خود را به او بدهد.

امیدوارم گیتار کن را به عنوان هدیه متواضعانه من بپذیری علاوه بر این کن گیتار نمی نوازد پس در دستان تو استفاده بهتری خواهد داشت. جیمین خواننده ۲۷ ساله نیز در ویدیویی از رایان گاسلینگ تشکر کرد و گفت : از شما برای این گیتار متشکرم من واقعا آن را دوست دارم و مشتاقانه منتظر تماشای باربی هستم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا