اخبار روز سینما

قرارداد ۸۵ میلیونی «جان دپ» رکورد زد!

جانی دپ پس از امضای قراردادی جدید با برند لوکس دیور، رکورد گران ترین همکاری عطر را شکست.

جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوود پس از تمدید قرارداد با دیور همچنان چهره اصلی ادکلن “Sauvage” این برند خواهد بود.

به گزارش پی ام آپ، خانه مد مجلل دیور برای تمدید قرارداد با جانی دپ دستمزد این بازیگر را دو برابر کرده است.

این اولین قرارداد پرمخاطب ستاره دزدان دریایی کارائیب پس از پیروزی در دعوی قضایی علیه همسر سابقش است. در جریان اختلاف حقوقی بین جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد، این بازیگر بیشتر قراردادهای گران قیمت خود را از دست داد.

جانی دپ که سال گذشته در دادگاه بی گناه شناخته شد، قرارداد خود را با برند دیور تمدید کرد.

ارزش قرارداد جدید این بازیگر بیش از 20 میلیون دلار است. این قرارداد بزرگترین و گران ترین همکاری یک برند لوکس برای تبلیغ یک عطر مردانه در تاریخ است.

بر اساس این قرارداد جدید، جانی دپ و دیور توافق کردند که همکاری خود را برای سه سال دیگر تمدید کنند. جانی دپ با این قرارداد جدید بار دیگر چهره اصلی تبلیغاتی این عطر لوکس است. پیش از این گران ترین قرارداد تبلیغاتی عطر متعلق به رابرت پتینسون بود. این بازیگر در سال 2013 قراردادی 12 میلیون دلاری برای تبلیغ عطر Dior Homme امضا کرد.

گران ترین قرارداد صنعت عطر و ادکلن!

قرارداد جدید جانی دپ نیز بسیار گرانتر از قرارداد ۷ میلیون دلاری برد پیت برای تبلیغ عطر شماره ۵ شانل است. یک منبع آگاه در صنعت عطر اعلام کرده است که میانگین درآمد ستارگان مشهور هالیوود از تبلیغات عطر بین 2 تا 4 میلیون دلار در سال است.

جانی دپ از سال 2015 چهره این عطر معروف برند دیور بوده است.این بازیگر در کمپین های تبلیغاتی این عطر با گیتار الکتریک و در نقش یک خواننده راک حضور داشته است.

دیور قبلا برای خلاص شدن از شر جانی دپ تحت فشار بود. زمانی که امبر هرد، همسر سابق جانی دپ، آقای سیترا را به خشونت خانگی در سال 2020 متهم کرد.

با این حال، پس از پیروزی جانی دپ و اثبات بی گناهی او در دادگاه، این ستاره هالیوود بار دیگر در راه تبدیل شدن به یکی از داغ ترین ستاره های هالیوود است.

برنارد آرنو، مدیرعامل خانه مد دیور، در مصاحبه ای، جانی دپ را دلیل موفقیت عطر Sauvage معرفی کرد. تصویر جانی دپ یکی از دلایل اصلی موفقیت بزرگ این ادکلن بوده است.

قرارداد جدید جانی دپ چند روز قبل از بازگشت بزرگ این بازیگر به جشنواره بین المللی فیلم کن اعلام شده است. جانی دپ با یک فیلم درام تاریخی به نام «ژان دو بری» در این جشنواره حضور خواهد داشت. جانی دپ در این فیلم نقش شاه لوئیس پانزدهم را بازی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا