اخبار ورزشی

قرارداد ۳ ساله “محمد محبی” با تیم روستوف روسیه/ جزئیات خبر

تیم روستوف روسیه با محمد محبی، بازیکن سابق پرسپولیس، وارد مذاکره شد و تا ۳ سال با این بازیکن قرارداد بست.

 

بازیکن فصل گذشته استقلال با قراردادی 3 ساله راهی روستوف روسیه شد.

محمد محبی، بازیکن تیم ملی فصل گذشته استقلال، با موفقیت مراحل معاینات پزشکی خود را برای انتقال به تیم روستوف به پایان رسانده است. این انتقال با یک قرارداد سه ساله همراه خواهد بود و در نزدیک آینده محمد محبی قرارداد خود را با روستوف امضا خواهد کرد.

محمد محبی از بازیکنان سانتاکلارا پرتغال بود و در فصل گذشته به صورت امانتی برای تیم استقلال در لیگ ایران به میدان رفت. در طول ۳۴ بازی بازیکنی بسیار مؤثر بوده و توانست ۱۰ گل به ثمر برساند. همچنین، در بازی‌هایی که برای تیم سانتاکلارا به میدان رفته، در ۱۸ دیدار موفق به زدن ۳ گل شده است.

قبل از محمد محبی، فوتبالیست‌های ایرانی دیگری مانند سردار آزمون، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی و علیرضا حقیقی نیز در گذشته در لیگ روسیه به میدان رفته و فعالیت داشته‌اند.

در اسفند ماه سال جاری در دیداری مقابل تیم روسیه که در تهران برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید، محمد محبی پس از مدت ها به این تیم بازگشت. او در مجموع 8 بازی برای تیم ملی انجام داد و 3 گل به ثمر رساند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا