اخبار روز سینما

قرارداد فیلم های سعید سهیلی و مهران مدیری به اکران تابستانی با «لاس 6 صبح» و «دینرو و فیستا» ثبت شد.

قرارداد فیلم‌های «6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری و «پل و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی در شورای صنفی نمایش‌ها ثبت شد تا اکران تابستانی این دو فیلم زنده شود. .

به گزارش بازتاب آنلاین، در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش علاوه بر امضای قرارداد اکران فیلم های «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی، «ساعت 6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری و با تعویق اکران فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری موافقت کرده است.

در میان فیلم هایی که قرارداد اکران آنها بسته شده، احتمالا فیلم «6 صبح» مهران مدیری بر اکران تابستانی تاثیرگذار خواهد بود.

22 خرداد امسال تیزر رسمی این فیلم منتشر شد. طبق اطلاعاتی که پیش از این شنیده ایم، «۶ صبح» اثری اجتماعی بر اساس فیلمنامه ای از عباس رافعی است. فیلمنامه ای که یک کارگردان آن را بازنویسی کرده و تغییراتی برای تولید ایجاد کرده است.

سکانسی از فیلم «6 صبح» ساخته سعید سهیلی.

رافعی در سپردن این پروژه به مدیری گفت: نظرش نسبت به این پروژه بسیار تلخ است اما فیلمنامه مهران مدیری قطعا بهتر به نظر می رسد زیرا خودش در آن بازی می کند و عموماً فیلم هایش بیننده بیشتری دارد.

مدیری اولین فیلم خود «5 بعدازظهر» را در سال 1394 کارگردانی کرد، این فیلم با بازی سیامک انصاری، آزاده صمدی، امیر جعفری و… به همراه خود مهران مدیری در همان روزهای ابتدایی مخاطبان زیادی را به سینما جذب کرد اما برخلاف انتظار، اثری محبوب بود. نبود و در نهایت فروش چندانی نداشت.

فیلم سینمایی «6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی علی اوجی، سمیرا حسن پور، مهرداد صدیکیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، روژان ایرجی و خیام وقار کاشانی ساخته شده است.

«پول و پارتی» شانزدهمین ساخته سعید سهیلی به تهیه کنندگی پسرش سینا مهراد است. ساعد سهیلی و پردیس احمدیه بازیگران اصلی این کمدی عاشقانه هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا