اخبار ورزشی

قائدی:قراردادم با استقلال تمام شد.

با توجه به اینکه ظاهراً طبق رصد حجت کریمی یک میلیون درهم جریمه از استقلال بابت بدهی به الاهلی امارات معاف شده است و با توجه به این روابط می توانند بقیه پول را برای ماندن در اختیار استقلال قرار دهند. آبی ها گفت: دیروز با آقای کریمی سرپرست باشگاه صحبت کردم و در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم و قراردادم با استقلال به پایان رسیده است.

از امروز مذاکرات ما با باشگاه شباب الاهلی آغاز شده و باید ببینیم موافق هستند یا خیر.

*امیدوارم آخر صحبت‌هایی که انجام می‌شود به سود من و استقلال باشد

وی ادامه داد: در اردوی تیم ملی بودم و ممکن است تا 2-3 روز آینده به دبی بروم تا ببینم شرایط چگونه است. حجت کریمی خیلی پیگیر بود. من همچنین از مدیر برنامه ام برای تلاش بسیار سپاسگزارم. نمیدونی چطوری استقلال رو به من آورد و یکی از 2 طرفدار قوی این تیمه. او رابطه بسیار خوبی با کریمی دارد. امیدوارم پایان مذاکرات به نفع من و استقلال باشد.

*از بچگی عاشق استقلال بودم

بازیکن الاهلی امارات درباره درخشش فصل گذشته خود در استقلال با وجود اینکه شروع چندان خوبی در این تیم نداشت، توضیح داد: زمانی که استقلال به من پیشنهاد بازگشت داد، احساس بسیار عجیبی داشتم. اولین پیشنهادی که به من رسید از این تیم بود. من از بچگی عاشق استقلال بودم و همان حسی که در سال های 96 تا 97 داشتم به من برگشت اما با تجربه بیشتر. روزی که دوباره با استقلال قرارداد بستم برایم خیلی خوب بود و به خودم ایمان داشتم که امسال اتفاقات خوبی برایم افتاده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا