اخبار روز

قتل هولناک مرد معتاد با چاقو در شرق تهران

تیمی زبده از بازپرسان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل های شعبه دهم دادسرای جنایی با حضور در مرکز درمانی با جسد مرد جوانی که بر اثر ضربات چاقو از ناحیه کمر و سر کشته شده بود، کشف شد.

در پی قتل یک مرد معتاد با ضربات متعدد چاقو در شرق تهران، تیم تحقیقاتی با پرونده جنایی معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، ساعت یازده بامداد روز گذشته، چهارم اردیبهشت ماه ماه، کارکنان مرکز پزشکی پازده شعبان طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی از مرگ مشکوک مرد جوانی بر بالین ایستگاه اورجاس خبر دادند. در شماره 110

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دهم به همراه امیرحسین علیمردان اعلام کردند؛ بازپرس ویژه قتل های شعبه دهم دادسرای جنایی با حضور در مرکز درمانی با جسد مرد جوانی که بر اثر ضربات چاقو از ناحیه کمر و سر کشته شده بود، کشف شد.

یکی یکی از کادر پزشکی در جریان تحقیقات به تیم جنایی گفت: ساعتی پیش دو موتورسوار این جوان را با ضربات چاقو به بیمارستان منتقل کردند. همچنین اقدامات درمانی بی فایده بوده و بیمار به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول معتاد شرق تهران بوده و چندین بار برای انجام اقدامات درمانی ساده به این مرکز درمانی مراجعه کرده اما هویت خود را فاش نکرده است.

با تکمیل تحقیقات میدانی، ماموران تیم شناسایی به نمایندگی از بازپرس جنایی از جسد مقتول انگشت نگاری کردند تا ردی از عاملان این جنایت به دست آید و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفتند با جمع کردن دوربین‌های مداربسته برای بررسی مرکز پزشکی و انجام عملیات‌های اطلاعاتی گسترده برای ردیابی هویت دو مرد سوار بر موتورسیکلت.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ارسال شد و تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا