Atefh Zegibi ، یک دختر 5 ساله -ساله -SSHUSHTARI ، در مقابل چشمان بی گناه فرزندش با توپ و خشونت پدر و برادرش کشته شد! همزمان با اخبار مربوط به خبرهای دردناک ، سنت قبایل عشایر عشاء جنوبی کشور توسط رسانه ها مورد توجه قرار گرفت.

در جوامع عشایری یک مقام رسمی به نام * فصل * وجود دارد که در آن بزرگان قبیله موافقت می کنند با پرداخت همان مبلغ به همان روش ، اختلافات قبیله ای را پایان دهند.

سنت فصل در شکل رسمی خون ، به این معنی که یک عضو STEM ، اگر یک قبیله کشته شود ، قاتل قاتل ادامه خونریزی و آشفتگی یک دختر از قبیله خود به خانواده یا قبیله قربانی مانع از این امر می شود. دنیای قانون و کلمات همیشه به دو شکل منطق و مفهوم ، شکل و تحلیل تفسیرها و معانی مختلف فلسفه استخراج شده از نهاد است و این عبارت در تحلیل و شناسایی فلسفه وجودی سنت خون معرفی شده است بشر

فصل = fasieh = اجرای این عرف و خصومت یک دختر از قبیله قبیله برای ازدواج با قبیله قربانی و نامگذاری دختری که در این رویداد با قبیله قربانی ازدواج می کند. استفاده از بیان فصل به جای خون در بعضی از قبایل به فلسفه وجودی و گسترش جریان خون در قالب آشتی و حل اختلافات در سویه ها اشاره دارد. در این مرحله ، شما این آرامش و این بخشش را از سنت خون در این زمان با توجه به نحوه نگاه شما به دختران قبیله تعریف می کنید.

براساس گزارش های خبری ، پدر آتهه پس از فرار دخترش با مردی از تنه دیگر ، با دریافت مبلغ شش میلیارد لشکر ، رویارویی با مرد مرد را می پذیرد. آنچه در این حادثه مهم و منعکس شده است ، شناسایی دلایل چنین قتل هایی است که بر خلاف قاب های قبیله ای به آنها قتل های افتخاری گفته می شود.

در دنیایی که نیازهای بشردوستانه به همراه ملت اخلاقی دیدگاه جامعه را در مورد وضعیت زنان ، اجرای یک خونخوار یا فصل تغییر داده است ، تولید آن توسط حریم خصوصی و حقوق شخصی دختران در قبیله نقض می شود. و یک دیدگاه از موضوع. نیاز به شناسایی فلسفه دادرسی دادخواست دارد. فعالان ، به ویژه فعالان حقوق بشر و استانداردهای حقوق بشر ، جلسات و تلاشهای مهم و مؤثر مانند تولید هاشاک را می بینند ، نه اعدام یا سه شنبه ها و غیره.

با فرض چنین ادعایی و انتقاد از مجازات زندگی در زندگی ، استفاده از یک سیاست جنایی پیشگیرانه از طریق قوانین و قوانین دولت لازم است.

سیاست جنایی ، که مقررات جنایی را در هر جامعه ای وام گرفته است ، به ویژه در دین ، ​​مبتنی بر این تئوری است که تغییر اساسی یک قانون و تغییر تدریجی در مقررات و پیش بینی استراتژی های پیشگیرانه ، از جمله این استراتژی ها برای تقویت مجازات و مجازات آیین نامه به منظور مقابله با پدیده مورد نظر. قتل های خانوادگی مانند افتخار ، والدین و غیره.

وکیل دادگستری شیراز

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما