به گزارش پرسنل امنیتی بازتاب آنلاین یکی بیمارستان های جنوب تهران با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت اورژانس خبر دادند.

تسنیم در پیامی نوشت: پس از اعلام این خبر، تیمی از با سابقه ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس قتل به سردخانه بیمارستان مراجعه و با جسد جوانی 23 ساله مواجه شدند. مردی که چاقو خورده بود در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول با دوستش درگیر شده است یکی او در پارک های جنوب تهران کشته شد.

به این ترتیب کارآگاهان به زودی خانه و محل زندگی قاتل فراری را هدف مراقبت و مراقبت محتاطانه قرار دادند و عامل این جنایت را درست زمانی که می خواست وارد خانه شود، هدف قرار دادند. یکی او در جریان یک اعتصاب دستگیر شد.

متهم خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و ماجرای جنایت را اینگونه توصیف کرد: من و مقتول از دوران کودکی با هم دوست بودیم یکی در پارک های جنوب تهران مشغول نوشیدن مشروبات الکلی بودیم که همسرم به جمع ما پیوست. حالت عادی نداشتم اما در یک لحظه احساس کردم مقتول قصد دارد مزاحم همسرم شود. به همین دلیل با او درگیر شدم و در حین درگیری با چاقو جنایت وحشتناکی انجام دادم.

در پی این اعترافات تکان دهنده، کارآگاهان موظف شدند با تلاش های گسترده اطلاعاتی، تحقیقات درباره این جنایت را ادامه دهند.

متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد.

۴۷۲۳۶

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما