بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ در یک حادثه تلخ، یکی یکی از کارکنان فنی فرودگاه امام خمینی (ره) رئیس دفتر مدیر کل را به دلیل کاهش حقوق به ضرب گلوله به شهادت رساند. متهم پس از دستگیری در بازجویی ها مدعی شد که قصد تهدید مدیر عامل را داشته اما زمانی که رئیس دفتر از ورود وی به اتاق مدیر عامل جلوگیری می کند به ناچار تیراندازی می کند.

ساعت 9:05 صبح دوشنبه 9 مهرماه قاضی محسن اختی بازپرس ویژه قتل در دادسرای جنایی تهران با تماس پلیس مبنی بر وقوع قتل در فرودگاه بلافاصله به همراه تیمی از کارآگاهان راهی محل شد. .

در محل حادثه، جسد مردی 38 ساله به نام حمید، رئیس دفتر مدیرکل علوم رایانه و تحقیقات علمی در اتاقی پیدا شد که از ناحیه قفسه سینه شلیک شده بود. طبق تحقیقات اولیه، قاتل پس از تیراندازی و تهدید سایر کارکنان موفق به فرار از فرودگاه شد.

بررسی ها نشان داد قاتل مردی 40 ساله به نام بهراد به دلیل اختلاف نظر بر سر حق و حقوق با مدیرعامل دچار مشکل شده و بارها به این موضوع اعتراض کرده است. شاهدان می گویند که او به دفتر مدیرعامل رفته و از رئیس دفتر خواسته تا با مدیرعامل ملاقات کند اما حمید از ورود او جلوگیری کرده است. پس از این بحث، قاتل اسلحه خود را درآورد و به سر دفتر شلیک کرد.

برادر مقتول درباره این حادثه گفت: برادرم هشت سال پیش در فرودگاه امام خمینی (ره) کار می کرد و هر روز سر کار می آمد و با کسی اختلافی نداشت و قرار بود پدر باشد و همسرش چند ماهه باردار بود. ، اما حالا پسرش قبل از تولد یتیم شده بود.

پلیس پس از بررسی های کامل موفق به شناسایی و دستگیری متهم شد که بلافاصله پس از وقوع این حادثه به منزل وی مراجعه و وسایل وی را با خود بردند. متهم در اعترافات خود عنوان کرد که 16 سال به عنوان کارگر فرعی در فرودگاه مشغول به کار بوده و به دلیل مشکلات مالی و کاهش مستمر حقوق این کار را انجام داده است.

بهراد در ادامه توضیح داد: حقوق من از 20 میلیون به 16 میلیون کاهش پیدا کرد و هر ماه با وضعیت بدتری مواجه می شویم و فقط می خواستم در مورد حقوقم با مدیرعامل صحبت کنم و به او بگویم که حقوقم کفاف حمایت من را نمی کند. در پایان گفت: وقتی مانع ورود من شدند، عصبانی شدم و چنین بلایی پیش آمد.

این متهم پس از اعتراف به قتل، برای روشن شدن جزئیات بیشتر این حادثه تحت نظر کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما