اخبار روز

قتل شهردار تایید نمی شود / دادستانی همچنان در حال بررسی این موضوع است

به گزارش بازتاب آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی گفت: در خصوص پرونده مسمومیت پزشکان که ابعاد وسیعی داشت، گفت: پرونده پزشکان البته بسیاری از مهمانان پزشک نبودند. در شعبه 20 دادسرای امور جنایی ویژه رسیدگی و دستگیری 15 نفر دستگیر و تعدادی نیز با قرار وثیقه از زندان آزاد شده اند. همچنین پرونده فوت فرزانه اکبری در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در حال رسیدگی است.

ایسنا در پیامی نوشت: رئیس قاضی فارس اظهار کرد: پرونده دو و میدانی آقایان و بانوان در مرحله اخذ آخرین دفاع از متهمان قرار دارد. در خصوص پرونده خیریه نرجس نیز احضاریه صادر شد و کیفرخواست در شعبه 101 در حال رسیدگی است اما این پرونده نواقصی داشت و مجددا در دادگاه رسیدگی شد. تیر و مرداد امسال رای گیری خواهد شد. پرونده کلاهبرداری دیجی ماه برای تجدید نظر به دادگاه ارجاع شده است که به زودی حکم صادر می شود.

وی ادامه داد: پرونده شهید کوروش بازیار در اداره هشتم بازپرسی اظهار نظر می شود. پرونده حمله به خانم عامر به معروف در باغ قوام نارنجستان نیز در حال بررسی است و با اندکی تغییر به زودی حکم عمومی آن اعلام می شود.

وی با بیان اینکه پرونده اختلاس آبفا در حال رسیدگی است، گفت: پرونده خواستگاری آرامگاه حافظه شیراز در مرحله تعیین انتساب است و به زودی نتیجه آن اعلام می شود.

پرونده فوت شهردار منطقه 5 شیراز

وی در خصوص پرونده فوت رضا مسعودی، شهردار منطقه 5 شیراز، گفت: به نظر می رسد مرگ رضا مسعودی تصادفی بوده و تاکنون هیچ سندی مبنی بر قتل و جنایت به دست ما نرسیده است دادستان ها همچنان روی این موضوع کار می کنند.»

موسوی همچنین در خصوص سگ گردانی و حمله سگ به مردم اظهار داشت: این پرونده در حال بررسی است و به زودی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

233217

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا