اخبار روز

قاضی زاده هاشمی پای نجفی را کشید/ چه کسی مردم را به خیابان کشاند؟!

به گزارش بازتاب آنلاین، امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز در دور دوم مرحله دوم مناظره انتخاباتی 5 حضور دارد. تیر وی به اظهارات سایر نامزدها پاسخ داد.

مهمترین سخنان امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

* برای بازگشت به روستاها با در نظر گرفتن معیشت روستایی برنامه داریم و می خواهیم نمایشگاه معرف توسعه روستاها و ایران باشد.

*بعضی از دوستان می گویند باید توافق کنیم و نگران زن و اقوام هستند و می دانند که من اهل بحث و تنش نیستم اما باید با مواردی مثل ناکارآمدی و بی حجابی و … برخورد کنیم.

* یک روز از یکی از حامیان دولت قبل و آقای مزیکیان پرسیدم که چرا مخالف دولت رئیس جمهور هستید که ایشان پاسخ دادند: چون میز را برداشت.

*چه کسی دعوا را شروع کرد، چه کسی مردم را در حالی که قدرت ندارند به خیابان ها می کشاند؟

*عزیزان می گوید ما از اهل سنت حمایت می کنیم و از حقوق آنها دفاع می کنیم. وقتی برادری در بلوچستان برای نمازش شهید شد، چرا کسی صدایش را بلند نکرد، یا معلمی در کردستان یا آن برادر روحانی در خاش شهید شد؟! مگر اهل سنت نیستند؟

وقتی صحبت از خانم ها می شود، چرا وقتی آن مدیر همسرش را کشت، این همه برای لغو حکم دادگاه تلاش کردند؟! آیا فرد کشته شده زن است؟ نبود؟!

*ایجما شهید رئیسی برای رفع مشکلات مردم بود و خدا کمکش کرد و همه چیز به خیر گذشت

* صحبت از بورس شد، آیا باید بگویم که در دولت قبل مردم اعتراض کردند؟ در آن زمان، دولت دست به جیب مردم زد و پول آنها را گرفت. اگر امروز بخواهیم مشکل را حل کنیم، واضح است که دیگر کسی به ما اعتماد ندارد

*نمی خواهیم به دولت دوم برگردیم

*ایران را به اوج خواهیم رساند

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا