اخبار روز سینما

قاضی دیوان عالی برزیل پرونده ایلان ماسک را بررسی خواهد کرد

یک قاضی دادگاه عالی برزیل به نام الکساندر دی تحقیقی در مورد مورائس وضعیت ایلان ماسک به طور رسمی آغاز شده است.

مالک پلتفرم X، ایلان ماسک، پس از اینکه قاضی قبلاً تصمیم به مسدود کردن حساب‌های کاربری در این پلتفرم گرفته بود، تصمیم گرفت دوباره آنها را فعال کند. این تداوم اختلاف “ماسک” و مقامات برزیلی به تشدید اوضاع منجر شد.

او به دستور مسدود کردن حساب‌های کاربری واکنش نشان داد و مدعی شد که این تصمیم غیرقانونی است و از قاضی مورائس خواست استعفا دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید: درآمد تبلیغات اینستاگرام بیشتر از یوتیوب است

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرام فیگار دیدن.


پرونده ایلان ماسک مورد بررسی قرار خواهد گرفت

هنوز مشخص نیست که کدام حساب های کاربری تحت تأثیر تصمیم مسدودسازی قرار گرفته اند. پلتفرم X اولین بار روز شنبه اعلام کرد که دستور مسدود کردن حساب ها صادر شده است. با این حال، او زمان دقیق اعلام را فاش نکرد.

در حال حاضر، مورائس در حال بررسی نیروهای هک دیجیتال است که در دوران ریاست جمهوری سابق برزیل برای انتشار اخبار جعلی و ایجاد تشنج فعالیت می کردند. وی همچنین در حال انجام تحقیقات در مورد تلاش برای کودتای همان رئیس جمهور است.

وضعیت ایلان ماسک

ماسک شنبه شب مورائس را به خیانت و توطئه غیرقانونی علیه قانون اساسی و مردم برزیل متهم کرد. او نوشت:

این قاضی جریمه های سنگینی می کند. دسترسی ما به پلتفرم X در برزیل قطع خواهد شد. این ممکن است باعث شود که ما در برزیل درآمد خود را از دست بدهیم و ممکن است مجبور شویم دفتر خود را در آنجا ببندیم. اما اخلاق مهمتر از سود است.

این تداوم درگیری بین مالک ایکس و مقامات برزیلی اوضاع را بدتر کرد. «الون ماسک» اعلام کرد که این ممنوعیت غیرقانونی تلقی شده و پلتفرم X آن را لغو خواهد کرد. او “از اسکندر” است دی مورائس، قاضی دیوان عالی کشور خواستار استعفای وی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بررسی پرونده ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا