قابل اعتماد ترین بنزهای کلاسیک کشور

قابل اعتماد ترین بنزهای کلاسیک کشور

قابلیت اطمینان در خودروها موضوع بسیار مهمی است، بنابراین هر ساله رتبه‌بندی‌های مختلفی در کلاس خودروهای سدان، کراس اوورها و استیشن‌ها توسط رسانه‌های معتبر خودرویی ساخته می‌شود که عمدتاً محصولات ژاپنی و آمریکایی از پیشتازان این رتبه‌بندی هستند.

در سال های اخیر با افزایش بی سابقه قیمت خودرو در کشور و همچنین کاهش سریع کیفیت تولیدات ملی، شاهد رشد روزافزون علاقه جامعه به خودروهای کلاسیک هستیم تا جایی که حتی برخی از جوانان وقتی اولین ماشین خود را می خرند به سمت اتومبیل های کلاسیک متمایل شوند. البته نباید نقش رسانه های خودرویی و علاقه مندان به این حوزه را در افزایش آگاهی عمومی نسبت به ارزش واقعی خودروهای کلاسیک نادیده گرفت.

به همین دلیل در سلسله مقالات سعی بر آن داریم تا معتبرترین خودروهای کلاسیک موجود در کشور را معرفی کنیم تا بتوانید از داشتن و رانندگی با این بهترین خودروها نهایت لذت را ببرید. البته نباید فراموش کرد که رانندگی و داشتن خودروی کلاسیک در مقایسه با سایر خودروها دارای تفاوت‌های فراوانی است که از جمله آن‌ها می‌توان به هزینه‌های بالاتر تعمیر و نگهداری، عدم در دسترس بودن مکانیک‌ها و قطعات یدکی متخصص، حساسیت به نگهداری بالا و پرهیز از رانندگی پر استرس و طولانی‌مدت اشاره کرد . مهمترین آنها است.

ممکن است در هنگام خرید خودروی کلاسیک با مدل های کلکسیونی و بد کار مواجه شوید که برای خرید این نوع خودروها به عنوان اولین تجربه انتخاب مناسبی نیست و توصیه می کنیم مدل های معمولی را انتخاب کنید. همچنین اگر خودروی بازسازی شده ای پیدا کردید، تا زمانی که بازسازی آن با دقت و کیفیت خوبی انجام شود، در خرید آن تردید نکنید.

علاوه بر این، خودروی به اصطلاح کلاسیک مانند کوه یخی است که ابعاد واقعی آن مشخص نیست و ممکن است هرگز نتوانید آن را به طور کامل ترمیم کنید و لذت رانندگی بدون استرس را حتی یک بار تجربه کنید، پس خرید این نوع را فراموش کنید. از ماشین کارشناسان معتبر خودروهای کلاسیک وظیفه بازیابی آنها را بر عهده دارند

همچنین اگر قصد خرید خودرویی کلاسیک با هر نوع و برندی را دارید، هرگز هزینه های نگهداری و دقت و ناراحتی های ناشی از داشتن آن را با هیچ خودروی دیگری مقایسه نکنید، زیرا در اینجا احساسات بر منطق غلبه دارد و خودرو دیگر تنها وسیله ای نیست. حمل و نقل.

مرسدس بنز E کلاس W114/115

مطمئن ترین بنزهای کلاسیک کشور.
قابل اعتماد ترین بنزهای کلاسیک کشور

اتاق W114/115 (معماری) مرسدس بنز به میلیون ها کارکرد در استفاده از تاکسی در کشورهای مختلف می رسد. یکی یکی از معتبرترین مرسدس بنزهای کلاسیک است که با قیمت مناسب در کشور ما قابل خریداری است.

دوام بالای موتورها و گیربکس های دستی و اتوماتیک و البته کیفیت بالای مونتاژ و ساخت خودرو می تواند گزینه مناسبی برای داشتن یک خودروی کلاسیک حتی برای اولین بار باشد، ضمن اینکه قطعات یدکی و مکانیک های مجرب در این زمینه هستند. در دسترس است. شهرهای اصلی کشور

اکثر مدل های وارداتی به کشور مجهز به موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر M115 با قدرت 103 تا 105 اسب بخار هستند که شاید قابلیت های رانندگی چندان بالایی به شما ندهد، اما برای رانندگی بی صدا انتخابی مطمئن است. .

مرسدس E کلاس W123

مطمئن ترین بنزهای کلاسیک کشور.
قابل اعتماد ترین بنزهای کلاسیک کشور

یکی دیگر از گزینه های قابل اعتماد و مقرون به صرفه امروز در بازار خودروهای کلاسیک کشور، مرسدس کلاس E به اصطلاح نسل دانشجویی است که با بهره گیری از طراحی جدیدتر و سن کمتر نسبت به نسل قبلی (معماری)، می تواند گزینه جذابی باشد. . گزینه ای برای داشتن یک کلاسیک آلمانی اصلی و جذاب. به هر حال، راحتی و هندلینگ دلپذیر را برای مسافران فراهم می کند.

این خودرو به دلیل مزیت هایی مانند قیمت مناسب و قطعات یدکی موجود به عنوان خودرویی کلاسیک به علاقه مندان پیشنهاد می شود.

اکثر مدل های وارد شده به کشور مانند نسل قبل از موتور 2.3 لیتری استفاده می کنند و در بازار داخلی دو سری داریم که موتور سفید و مشکی است. در واقع به دلیل تفاوت رنگ بالای موتور است که موتور سفید رنگ با همان روکش فلزی نقره ای روی خودروها نصب شده است و همان موتور M115 است که در نسل W115 استفاده می شد. اما موتورهای مشکی استاندارد با کد M102 به دلیل استفاده از درب های پلاستیکی مشکی سوپاپ که مدرن ترند و قدرتی در حدود 135 اسب بخار دارند به این نام شناخته می شوند و پاشش سوخت آنها نیز مزیت دیگری است که بر قابلیت اطمینان آن می افزاید. . تعداد کمتری از مدل های 200 ضعیف تر و مدل های 6 سیلندر این خودرو نیز در داخل کشور موجود است.

در این خودرو نیز مانند تمام کلاسیک های آلمانی باید به روان کننده های موتور توجه ویژه ای شود و اطمینان حاصل شود که آمپر روغن خودرو هرگز به زیر عدد 3 نمی رسد، زیرا تعمیر بلبرینگ موتور هزینه بالایی دارد.

مرسدس E کلاس W124

مطمئن ترین بنزهای کلاسیک کشور.
قابل اعتماد ترین بنزهای کلاسیک کشور

بنز کپل موجود در بازار کشورمان که همیشه نماد یک فرد قابل اعتماد در سینمای کشور است، با ظاهری بسیار جذاب و مدرن، کیفیت ساخت بسیار بالا و متریال مرغوب، از آن دسته خودروهایی است که تاکنون ساخته شده. برای چندین سال استفاده، یک مدل سالم و استفاده صحیح از آن، نیازی به مراجعه زیاد به تعمیرگاه نخواهید داشت، اما در صورت نیاز، می توانید اکثر قطعات لازم را نیز تهیه کنید و دسترسی به آن مشکلی ندارد. قطعات و . مکانیک های واجد شرایط در شهرهای بزرگ

موتور مورد استفاده در این نسل در اکثر نمونه های وارداتی به کشور، همان موتور M102 است که این بار از سری 982 و با استفاده از مدرن ترین سیستم تزریق سوخت بوش KE-Jetronic، 130 اسب بخار قدرت تولید می کند.

البته از این نسل مدل های 200E با موتور M102 سری 922 با حجم 2 لیتر و قدرت 109 اسب بخار به همراه چند مدل 6 سیلندر خاص وارد کشورمان شده است.

مرسدس C کلاس W201

قابل اعتماد ترین بنزهای کلاسیک کشور
قابل اعتماد ترین بنزهای کلاسیک کشور

نسل اول مرسدس بنز کلاس C که در بازارهای جهانی با نام بچه بنز شناخته می شود، گزینه ای جذاب است که به دلیل طراحی جذاب، مدرن و قطعا جاودانه، لذت داشتن یک خودروی کلاسیک با پیچیدگی های کمتر را به مالک می دهد. سبک آن سال ها خودش را می بخشد. همچنین علاوه بر مزیت هایی مانند دقت و کیفیت ساخت مثال زدنی و در دسترس بودن نسبی قطعات یدکی و مکانیک های واجد شرایط که از معیارهای اصلی این لیست است، به دلیل ابعاد کوچک و کنترل بالایی که در رانندگی خودرو وجود دارد، استفاده از آن شهرهای شلوغ مشکل چندانی ندارد.

بیشتر W201 های موجود در کشور از سری 230E 1.8 هستند، موتور M102 این بار قلب سری 910 بنز است که 109 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می دهد.

در پایان می توان نسل های W116 و W126 را نیز جزو مرسدس بنز کلاسیک های معتبر کشور قرار داد، اما به دلیل پیچیدگی فنی بیشتر کلاس S نسبت به سایر مدل ها، در صورت نداشتن زیاد توصیه می شود. تجربه در رانندگی کلاسیک یا بودجه ای که در اختیار دارید محدودتر از آن است که آنها را انتخاب نکنید، اما به عنوان توصیه آخر اگر از علاقه مندان به دو چرخ کلاسیک هستید و تجربه بالایی در رانندگی کلاسیک دارید یا قصد دارید مبلغ قابل توجهی هزینه کنید. برای سرگرمی های خود، پیشنهادات ما را نادیده بگیرید و مدل های هیجان انگیزتر و خاص تر مرسدس بنز را خریداری کنید. با هیجان و لذتی وصف ناپذیر برای مدتی طولانی به سمت پارکینگ منزل خود برانید و از صدای استارت ماشین خود لذت ببرید.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما