اخبار روز سینما

قائم مقام سیما در خصوص بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون: نمی توانیم همه را با یک چوب به همکاری سلبریتی با صداوسیما بزنیم. مثلاً فلانی به این نتیجه رسیده که اشتباه کرده است/ جامعه انقلابی مطمئن باشد که قرار نیست فردی را که خیانت کرده را به فضای صدا و سیما معرفی کنیم.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

ایرنا: معاون سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون گفت: هنوز تصمیمی برای بازگشت چند بازیگر قطعی نشده است. ما نمی توانیم در همکاری چهره ها با صدا و سیما همه را با یک چوب بزنیم.

محسن برمهانی امروز شنبه 30 مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران اعلام کرد: در ماه های اخیر جامعه درگیر جنگ شناختی و آسیب بوده است. ترکش این جنگ به همه ما اصابت کرده است. ما نمی توانیم با یک کت و شلوار به همه سرها ضربه بزنیم. زیرا هر کدام یک فرد متفاوت است.

وی افزود: مثلاً فردی با نظام لجاجت کرده و هدفش جز مصلحت مردم نبوده است. یک نفر به این نتیجه رسیده است که حالا فهمیده است که اشتباه کرده است. ما این موارد را در سال 2008 داشتیم.

و افزود: کارشناس با فردی از یک شبکه صحبت و مذاکره کرده است و من هم در جریان هستم.

وی ادامه داد: جامعه انقلابی که دغدغه دارد باید بداند صدا و سیما برخلاف مصالح کشور کار نمی کند. قرار نیست فردی را که خیانت کرده به فضای صدا و سیما معرفی کنیم. زیرا رادیو و تلویزیون بستری است که مردم به آن اعتماد دارند.

طی روزهای گذشته انتشار خبر غیررسمی تولید برنامه هایی با حضور محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور در تلویزیون موجی از بازتاب ها را به همراه داشته است. عده ای از حضور این دو چهره سرشناس قدردانی کردند و عده ای هم آن را نپسندیدند و مخالفت خود را اعلام کردند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا