اخبار روز سینما

فیلم Watch Dogs ساخته خواهد شد

فیلم Watch Dogs داستانی هیجان‌انگیز درباره هکرهای ماهری است که از تکنولوژی پیشرفته برای مبارزه با فساد و بی‌عدالتی در شهر استفاده می‌کنند.

کمپانی «New Regency» امروز اعلام کرد که بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم، «تام بلایت» از فیلم عطش برای مبارزه: ترانه پرندگان آوازخوان و مارها و «سوفی وایلد» از فیلم با من صحبت کن هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Watch Dogs ساخته خواهد شد

داستان این فیلم اورجینال بوده و در دنیای Watch Dogs روایت می‌شود. فیلمبرداری آن نیز اواخر تابستان امسال آغاز خواهد شد. مجموعه بازی‌های Watch Dogs تاکنون شامل سه نسخه Watch Dogs (2014)، Watch Dogs 2 (2016) و Watch Dogs: Legion (2020) می‌شود.

هرکدام از این بازی‌ها داستانی مجزا را در جهانی روایت می‌کنند که در آن، گروه‌های هکری برای مبارزه با بی‌عدالتی‌هایی که توسط سیستم اطلاعاتی عظیم CTOS به وجود می‌آیند، تلاش می‌کنند. این سیستم، کل شهر را به یک شبکه‌ی واحد متصل می‌کند.

از «ایدن پیرس» در شیکاگو گرفته تا «مارکوس هالووِی» در سانفرانسیسکو و شهروندان یک لندنِ ویران‌شهری، اعضای گروه هکری DedSec از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ی هک خود برای تضعیف کنترل ظالمانه‌ی CTOS و افشای فساد پشت این سیستم استفاده می‌کنند.

فیلم Watch Dogs

کارگردانی فیلم Watch Dogs برعهده‌ی «متیو توری»، کارگردان فرانسوی متخصص فیلم The Deep Dark خواهد بود. «ریستی لِبلان» (نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی Oxygen) فیلمنامه‌ی اولیه را نوشته و «ویکتوریا اتا» روی آن بازنویسی‌هایی انجام داده است.

تهیه‌کنندگان این اثر، «یاریو میلچان» و «ناتالی لِهمن» از کمپانی «New Regency» به همراه «مارگارت بویکین» از بخش فیلم و تلویزیون «یوبی‌سافت» خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Watch Dogs چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا