اخبار روز سینما

فیلم Uncharted 2 ساخته خواهد شد

فیلم Uncharted 2 رسما در حال توسعه قرار دارد. این تاییدیه از سوی «استیون اودل»، یکی از مدیران اجرایی شرکت سونی پیکچرز، در کنفرانس سینمایی CineEurope 2024 اعلام شد.

اولین فیلم آنچارتد در سال 2022 اکران شد و داستان «ناتان دریک»، سارق جوانی را روایت می‌کرد که برای پیدا کردن گنج قارون (فردیناند ماژلان)، توسط «سالیوان»، یک شکارچی کارکشته‌ی گنجینه، استخدام می‌شود. حالا سونی در یک بیانیه به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم آنچارتد 2 را نیز خواهد ساخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Uncharted 2 ساخته خواهد شد

در این فیلم، «تام هالند» نقش «نیت» و «مارک والبرگ» نقش «سالی» را بازی کردند. بازیگران دیگری از جمله «آنتونیو باندراس»، «سوفیا علی» و «روری پانکوف» نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با وجود گذشت بیش از دو سال از اکران این اقتباس سینمایی، حالا خبر ساخت فیلم سینمایی Uncharted 2 به صورت رسمی تایید شد. «اودل» در سخنرانی خود در کنفرانس سینمایی CineEurope، آنچارتد را به عنوان یکی از چندین فیلم در حال توسعه‌ی سونی معرفی کرد؛ اشاره‌ای به بازگشت «تام هالند» به نقش «نیت» در این فیلم نداشت.

اولین فیلم آنچارتد که در فوریه‌ی 2022 روی پرده رفت و با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان مواجه شد. منتقدان با وجود تمجید از بازی بازیگران، فیلم را در رسیدن به جایگاه منبع اصلی‌اش ناموفق دانسته و آن را تقلیدی ضعیف از فیلم‌های اکشن-ماجراجویی موفق‌تر مانند ایندیانا جونز قلمداد کردند.

با وجود تأخیرهای قابل توجه ناشی از همه‌گیری کووید-19، آنچارتد در سینما عملکرد نسبتا خوبی داشت و با فروش 407 میلیون دلاری، به عنوان پنجمین فیلم پرفروش اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی در تمام دوران سینما لقب گرفت. با توجه به این موفقیت در گیشه، تصمیم سونی برای ساخت فیلم Uncharted 2 چندان هم دور از انتظار نبود.

فیلم Uncharted 2

در زمان اکران اولین فیلم آنچارتد، نشانه‌هایی اولیه از احتمال ساخت دنباله وجود داشت. «روبن فلایشر»، کارگردان فیلم اعلام کرده بود که ایده‌هایی برای دنباله در ذهن دارد؛ اما جزئیات بیشتری راجع به آن ارائه نکرد.

در سال 2023، «چارلز روون»، تهیه‌کننده‌ی فیلم، ابراز علاقه‌ی سونی برای ساخت فیلم جدید Uncharted را نشان داد. همچنین در اوایل سال جاری، «مارک والبرگ» اعلام کرد که برای بازگشت به نقش «سالی»، به او گفته شده است که گذاشتن سبیل را آغاز کند. صحبت‌های «اودل» در کنفرانس CineEurope، اولین تایید رسمی برای در حال ساخت بودن آنچارتد 2 به شمار می‌رود.

هرچند ساخت آنچارتد 2 رسماً تایید شده، اما هنوز حضور بازیگران در آن قطعی نیست. به نظر می‌رسد بازگشت «تام هالند» و «مارک والبرگ» برای ساخت دنباله ضروری باشد.

از نظر داستان، دنباله پایان فیلم اول به زنده بودن و زندانی بودن «سم»، برادر «نیت»، اشاره می‌کند و این می‌تواند زمینه‌ساز داستانی شود که بر تلاش‌های «نیت» برای پیدا کردن او تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم جدیدی از آنچارتد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا