چندی پیش، استودیوهای آمازون و ام‌جی‌ام (MGM) اعلام کردند که فیلم The Sims بر اساس فرنچایز محبوب ویدئویی سیمز در حال تولید است.

این پروژه که اقتباسی از سری بازی‌های طولانی‌مدت شرکت الکترونیک آرتس به شمار می‌آید، خبر از هیجان‌انگیزترین همکاری‌ها در دنیای سینما می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم The Sims ساخته خواهد شد

کارگردانی فیلم سیمز بر عهده «کیت هرون» خواهد بود که به خاطر کارگردانی سریال لوکی در دیزنی پلاس شناخته می‌شود. «هرون» همچنین در کنار «برینی ردمن» نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد.

کمپانی‌های لاکی‌کپ و ورتیگو اینترتیمنت به همراه تیم تولید بازی سیمز از الکترونیک آرتس، تولید این فیلم را بر عهده خواهند داشت. «هرون» و «ردمن» همچنین به عنوان تولیدکنندگان اجرایی نیز فعالیت خواهند کرد.

این فیلم، آخرین همکاری بین لاکی‌کپ و آمازون MGM و پس از موفقیت‌های اخیر آنها، از جمله فیلم My Old Ass با بازی «آوبری پلازا» و اکران موفق Saltburn در سال گذشته، به تولید می‌رسد.

همچنین، لاکی‌کپ با فیلم باربی که بالاترین فروش را در سال 2023 داشت و موفق به کسب هشت نامزدی اسکار شد، موفقیت‌های چشمگیری را تجربه کرده است.

فیلم The Sims

«کیت هرون» علاوه بر کارگردانی پروژه لوکی، در فصل اول این سریال نیز به عنوان تولیدکننده اجرایی فعالیت کرده است. این سریال که با بازی «تام هیدلستون» در سال 2021 منتشر شد، به عنوان پر بیننده‌ترین برنامه مارول در دیزنی پلاس شناخته می‌شود.

این فیلم بر اساس بازی The Sims که برای نخستین‌بار در سال 2000 منتشر شده بود و به کاربران امکان می‌دهد تا شخصیت‌های مجازی بسازند و زندگی آن‌ها را هدایت کنند، به نظر می‌رسد به یکی از پروژه‌های پرمخاطب سینما تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم بر اساس بازی ویدئویی سیمز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما