اخبار روز سینما

فیلم Monster Jam ساخته خواهد شد

«دیوان جانسون» از پروژه جدید فیلم Monster Jam رونمایی کرد؛ فیلمی لایو-اکشن در دنیای موتوراسپورت‌ها که قرار است تجربه‌ای هیجان‌انگیز و جذاب ارائه دهد.

در رویداد D23، «دیوان جانسون» از فیلم مونستر جم رونمایی کرد که در دنیای موتوراسپورت‌ها و مسابقات کامیون‌های هیولا (مونستر تراک) اتفاق می‌افتد. «جانسون» این خبر را در پنل شب جمعه «دیزنی» در آناهایم اعلام کرد و گفت: «ما فرصتی داریم که چیزی جذاب، شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده خلق کنیم و تجربه‌ای زنده برای خانواده‌ها در سرتاسر جهان فراهم آوریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Monster Jam ساخته خواهد شد

در معرفی پروژه، «جانسون» به عشق خود به کامیون‌های بزرگ اشاره کرد. وی گفت:

خیلی هیجان‌زده‌ام که این خبر را به شما اعلام کنم. همانطور که می‌دانید، من عاشق کامیون‌های پیکاپ هستم. من فقط همین نوع خودرو را می‌راند. من همین حالا با کامیونم آمده‌ام. شما می‌دانید که من به موتوراسپورت‌ها و کامیون‌های هیولا علاقه‌مندم.

فیلم Monster Jam

پیش از اعلام این پروژه در D23، «جانسون» با چند حرکت رقص روی صحنه آمد تا تریلر موانا 2 را معرفی کند. «جانسون» علاوه بر بازگشت به نقش مائوی در موانا 2، همچنین تولید بازسازی لایو-اکشن موانا را بر عهده خواهد داشت و در این نسخه نیز نقش مائو را ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Monster Jam چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا