به تازگی اعلام شد که فیلم Hellboy: The Crooked Man (پسر جهنمی: کروکد من) که زانر ترسناک دارد، قرار نیست بر سینماهای آمریکا حکمرانی کند.

این فیلم به جای اکران در سینماها، در عوض مستقیماً به خانه‌ها می‌آید. طبق گزارش سایت کمیک بوک، فیلم پسر جهنمی: کروکد من از 8 اکتبر در سرویس‌های استریم در دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عدم اکران فیلم Hellboy: The Crooked Man در آمریکا

این موضوع فیلم را محکوم نمی‌کند، مثل زمانی که فیلم‌ها مستقیم به شبکه‌های خانگی می‌رفتند. کارگردانی این فیلم را «برایان تیلور»، یکی از کارگردانان Crank: High Voltage بر عهده دارد و بر اساس یکی از اولین ماجراجویی‌های شخصیت «هلبوی» ساخته شده است.

فیلم Hellboy: The Crooked Man

فیلم امیدوار است که «هلبوی» بزرگ را به ریشه‌هایش به عنوان یک بازرس ماوراء طبیعی بازگرداند. از این نظر، Crooked Man به نظر می‌رسد که موفق عمل کرده است، با فضای ترسناک و صحنه‌هایی در کلبه‌ای در جنگل که البته ارزان‌تر از فیلمبرداری در جهنم است.

طرفداران همواره از ایده ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی کوچک‌تر که خارج از محدودیت‌های استودیوهای بزرگ ساخته می‌شوند استقبال می‌کنند، جایی که امثال «مایک میگنولا» می‌توانند «هلبوی» خود را به تصویر بکشند. در گفتگویی با The A.V. Club، خالق هلبوی و نویسنده فیلم Crooked Man گفت:

تا به حال چیزی را ندیده‌ام که اینقدر به کار من نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Hellboy: The Crooked Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما