اخبار روز سینما

فیلم Deadpool & Wolverine رکورد خرید پیش فروش بلیط را زد

دو ماه مانده به اکران، فیلم Deadpool & Wolverine رکورد جدیدی را در پیش‌فروش بلیت‌ها به ثبت رساند که آمار جالبی را داشته است.

هنوز دو ماه تا اکران فیلم ددپول و ولورین باقی مانده؛ اما این فیلم ابرقهرمانی با ثبت رکورد جدیدی در پیش‌فروش بلیت‌ها، هیجان طرفداران را به اوج رسانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Deadpool & Wolverine رکورد خرید پیش فروش بلیط را زد

طبق گزارش‌های منتشر شده، این فیلم در روز اول پیش‌فروش بلیت‌ها بین 8 تا 9 میلیون دلار فروش داشته است. این آمار فوق‌العاده نتیجه استقبال بی‌نظیر تماشاگران از این اثر موردانتظار محسوب می‌شود.

پیش‌فروش بلیت‌ها از روز دوشنبه آغاز شد و تاکنون بیش از 200 هزار بلیت به فروش رسیده که این تعداد، از نسبت هر فیلم دیگری با درجه سنی بزرگسال بیشتر است.

انتشار این خبر، شادی و هیجان طرفداران این دو شخصیت محبوب مارول را دوچندان کرد. بسیاری از تماشاگران مشتاقانه منتظر هستند تا بالاخره «ددپول» را در دنیای سینمایی مارول ببینند و بار دیگر شاهد هنرنمایی «هیو جکمن» در نقش «ولورین» باشند.

فیلم Deadpool & Wolverine رکورد خرید پیش فروش بلیط را زد

حضور این دو شخصیت در کنار یکدیگر، نویدبخش یک فیلم پر از اکشن، طنز و لحظات هیجان‌انگیز است. ترکیب شوخ‌طبعی بی‌نظیر «ددپول» با جدیت و قدرت «ولورین»، بدون شک جذابیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

علاوه بر این، حضور «رایان رینولدز» در نقش «ددپول» و «هیو جکمن» در نقش «ولورین»، تضمین‌کننده‌ی بازی‌های عالی و به‌یادماندنی است. این دو بازیگر با استعداد، پیش از این بارها ثابت کرده‌اند که می‌توانند به بهترین نحو، شخصیت‌های محبوب مارول را به تصویر بکشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Deadpool & Wolverine چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا