اخبار روز سینما

فیلم 18+ اولین فیلم ترسناک قتل داریوش مهرجویی


طبق اخبار شما: محمدمهدی اصغرپور، رئیس خانه سینما با تایید خبر کشته شدن داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در منزلشان در کرج گفت: داریوش مهرجویی، کارگردان، نویسنده و مترجم، متولد 17 آذر وی در سال 2018 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه کالیفرنیا است. داریوش مهرجویی یکی از کارگردانان و سینماگران مشهور ایران است که از چهره های اصلی موج نو سینمای ایران به شمار می رود و داریوش مهرجویی تاکنون جوایز جشنواره های داخلی و بین المللی را از آن خود کرده است.

جزئیات جدید دادگستری البرز از قتل مهرجویی و همسرش

رئیس قاضی استان البرز: بنا به شهادت مونا مهرجویی، پدرش در جهانشهر کرج به وی پیغام داده است که روز شنبه 31 مهرماه حوالی ساعت 20.50 برای صرف شام به خانه بیاید.

دختر مرحوم مهرجویی حوالی ساعت 22:25 به منزل پدری می آید و ابتدا زنگ خانه را می زند و وقتی کسی جواب نمی دهد در را با کلید باز می کند و وارد خانه می شود.

مونا مهرجویی مشاهده می کند که پدر و مادرش با چاقو یا جسم تیز دیگری به گردن کشته می شوند.

علاوه بر دادستان فردیس، کارآگاه ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر شدند.

دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم به پلیس آگاهی استان البرز ارسال شد./ایسنا

بیانیه پلیس در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.سردار حمید هداوند گفت: این حادثه اواخر شنبه شب از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. زیبادشت مشکین در ویلای شخصی خود در آباد کشته شد.

وی با بیان اینکه این حادثه توسط دختر مرحوم مهرجویی به پلیس گزارش شد، گفت: تیم های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات را آغاز کردند.

هداوند با اشاره به گردن زدن مرحوم مهرجویی به ایسنا گفت: این حادثه توسط فرد یا افرادی ناشناس به دلیل نامعلومی رخ داده و هنوز علت قتل مشخص نیست. شواهد نشان می دهد که این قتل بر اثر جراحات وارده به گردن و اعضای بدن ناشی از سلاح سرد صورت گرفته است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده زیر نظر تیم تخصصی پلیس آگاهی در حال پیگیری است.

متاسفانه اطلاعات زیادی از خانواده وی در دست نیست. اما آقای مهرجویی در برخی مصاحبه ها از پدر، مادر و حتی مادربزرگش صحبت کرده است.

داریوش مهرجویی در مصاحبه ای گفت که مادربزرگش فردی بسیار مذهبی بوده و او نیز تحت تاثیر فضای معنوی او بوده و در این مدت نماز و روزه خود را به طور کامل به جا می آورد.

این هنرمند مشهور در جوانی علاقه زیادی به موسیقی داشت. حتی مدتی در درس موسیقی زندی بیگ شرکت کرد.

بعدها با نواختن سنتور به همراه پدرش با موسیقی غربی آشنا شد و به نواختن پیانو و نوشتن نت برای پیانو پرداخت.

داریوش مهرجویی از 17 سالگی به سینما علاقه مند شد و روز به روز زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید تا فیلم های بین المللی را بهتر بشناسد.

او ابتدا زبان انگلیسی را در ایران آموخت، سپس حدود یک سال به عنوان مدیر در یکی از هتل های بین المللی اقیانوس اطلس مشغول به کار شد.

«حسین فضلی هرکندی» روز یکشنبه گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان سینما به همراه همسرش خانم وحیدا محمدی فر در ویلایی شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داد.

وی افزود: بنا به اظهارات مونا مهرجویی، پدرش در جهانشهر کرج به وی پیغام داده که حوالی ساعت 20:50 روز شنبه 31 مهرماه برای صرف شام به خانه بیاید.

فاضلی هرکندی گفت: دختر مرحوم مهرجویی حدود ساعت 22:25 دقیقه به منزل پدری می آید و ابتدا زنگ خانه را می زند، وقتی کسی در را باز نمی کند با کلید در را باز می کند و وارد خانه می شود و مشاهده می کند که پدر و مادرش با چاقو مورد اصابت چاقو قرار گرفته اند. چاقو یا جسد کازان در ناحیه گردن کشته شد.

رئیس کل دادگستری البرز افزود: با توجه به تماس دختر مقتول با پلیس، موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام می شود.

داریوش مهرجویی

به گفته وی، با صدور دستور قضایی بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جنایت در محل قتل حاضر شدند.

فضلی هرکندی گفت: همچنین دستورات قضائی لازم به بازپرس ویژه قتل و انقلاب فردیس، دادسرای عمومی و انقلاب فردیس برای رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

داریوش مهرجویی متولد 1318 از کارگردانان سرشناس سینمای ایران است که فیلم های مطرحی چون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره نشین ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا